Show simple item record

Measuring of customers satisfaction in Celebrity boxing place
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorStehno, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-31T20:09:01Z
dc.date.available2017-05-31T20:09:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73941
dc.description.abstractNázev: Hodnocení spokojenosti zákazníků v CELEBRITY BOXING PLACE Cíle: Cílem práce je získat přehled o spektru klientů, vyzjistit nedostatky ve fungování boxerny a v nabízených službách za účelem zlepšení těchto skutečností a rozšíření základny stálých a spokojených klientů. Metody: První metodou bude dotazování formou dotazníku pro současné klienty navštěvující boxernu. Dále proběhne dotazování bývalých klientů formou emailů. Tyto informace budou následně zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základně budou navrhnuta doporučení týkající se změn v CELEBRITY BOXING PLACE. Výsledky: Základna věrných klientů je v boxerně veliká a pořád roste, díky kvalitě tréninků, profesionálnímu přístupu a atmosféře. Jsou zde však mezery ve službách a vybavení. Klíčová slova: boxing, bojový sport, spokojenost, dotazník, kvalita služebcs_CZ
dc.description.abstractTopic: The evaluation of customer satisfaction at CELEBRITY BOXING PLACE. Objectives: The main goal for this thesis is to define the current client base with a high emphasis on finding overall weak points in customer satisfaction concerning offered services of Celebrity boxing place in order to find new ways of possible improvements and increasing the client base in the future. Methods: The first method used is paper questionare that was given to current clients visiting Celebrity boxing place on a regular basis. This method is followed by sending evaluation emails to former clients. The analysis of those results will be the key factor for forming a variety of recomendations for CELEBRITY BOXING PLACE in the future. Results: The current base of loyal clients proved to be large and still growing due to high quality of offered training sessions, profesional attitude towards clients and friendly atmosphere. The potential improvements showed to be improving services nad local equipment. Key words: boxing, combat sport, satisfaction, questionary, quality of servicesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectboxingcs_CZ
dc.subjectbojový sportcs_CZ
dc.subjectspokojenostcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectkvalita služebcs_CZ
dc.subjectboxingen_US
dc.subjectcombat sporten_US
dc.subjectsatisfactionen_US
dc.subjectquestionaryen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.titleHodnoceni spokojenosti zakazniku v CELEBRITY BOXING PLACEcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId148801
dc.title.translatedMeasuring of customers satisfaction in Celebrity boxing placeen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Hodnocení spokojenosti zákazníků v CELEBRITY BOXING PLACE Cíle: Cílem práce je získat přehled o spektru klientů, vyzjistit nedostatky ve fungování boxerny a v nabízených službách za účelem zlepšení těchto skutečností a rozšíření základny stálých a spokojených klientů. Metody: První metodou bude dotazování formou dotazníku pro současné klienty navštěvující boxernu. Dále proběhne dotazování bývalých klientů formou emailů. Tyto informace budou následně zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základně budou navrhnuta doporučení týkající se změn v CELEBRITY BOXING PLACE. Výsledky: Základna věrných klientů je v boxerně veliká a pořád roste, díky kvalitě tréninků, profesionálnímu přístupu a atmosféře. Jsou zde však mezery ve službách a vybavení. Klíčová slova: boxing, bojový sport, spokojenost, dotazník, kvalita služebcs_CZ
uk.abstract.enTopic: The evaluation of customer satisfaction at CELEBRITY BOXING PLACE. Objectives: The main goal for this thesis is to define the current client base with a high emphasis on finding overall weak points in customer satisfaction concerning offered services of Celebrity boxing place in order to find new ways of possible improvements and increasing the client base in the future. Methods: The first method used is paper questionare that was given to current clients visiting Celebrity boxing place on a regular basis. This method is followed by sending evaluation emails to former clients. The analysis of those results will be the key factor for forming a variety of recomendations for CELEBRITY BOXING PLACE in the future. Results: The current base of loyal clients proved to be large and still growing due to high quality of offered training sessions, profesional attitude towards clients and friendly atmosphere. The potential improvements showed to be improving services nad local equipment. Key words: boxing, combat sport, satisfaction, questionary, quality of servicesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV