dc.contributor.advisor | Mikeska, Tomáš | |
dc.creator | Vítek, Matouš | |
dc.date.accessioned | 2017-05-31T20:06:45Z | |
dc.date.available | 2017-05-31T20:06:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/73929 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Projektové vyučování - Za památkami a osobnostmi Uhříněvsi představuje projekt, jenž byl vytvořen s žáky základní školy jako ukázka možného využití regionálních dějin ve vyučování. Práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část je souhrnem informací z dostupné literatury. V této části diplomové práce je blíže představen přínos a význam regionálních dějin pro výuku dějepisu na základních školách spolu se zakotvením regionální historie v kurikulárních dokumentech. Jsou zde také ukázány metody práce, organizační formy a vyučovací pomůcky, kterých může pedagog využít při zařazování regionálních dějin do výuky. Praktická část představuje samotný projekt, jeho přípravu, realizaci a zhodnocení účinnosti včetně problémů, které se během realizace projektu vyskytly, a s možnostmi, jak těmto problémům předejít. Také jsou zde nastíněny možnosti dalšího využití projektu. Součástí práce jsou textové i obrazové přílohy, které dokumentují realizaci projektu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma Thesis Project teaching - Monuments and personalities in Uhříněves is a project that was created with the primary school pupils as an example of the possible use of regional history in teaching. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part is a summary of information from available literature. In this part of the thesis is closer introduced to the benefits and importance of regional history for history teaching in primary schools , along with anchoring regional history in the curriculum. There are also shown working methods, organizational forms and teaching aids, which the teacher can use in assigning regional history teaching. The practical part presents the project itself, its preparation, implementation and evaluation of the effectiveness of including the problems that occurred during the project, and the possibilities of how to avoid the problem. There are also outlined options for further use of the project. The thesis includes both text and image attachments that document the project. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | projekt | cs_CZ |
dc.subject | památky a osobnosti Uhříněvsi | cs_CZ |
dc.subject | regionální dějiny | cs_CZ |
dc.subject | výuka dějepisu | cs_CZ |
dc.subject | monuments and personalities of Uhříněves | en_US |
dc.subject | regional history | en_US |
dc.subject | history teaching | en_US |
dc.title | Projektové vyučování - Za památkami a osobnostmi Uhříněvsi | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-13 | |
dc.description.department | Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 180058 | |
dc.title.translated | Project teaching - Monuments and personalities in Uhříněves | en_US |
dc.contributor.referee | Parkan, František | |
dc.identifier.aleph | 002103544 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepis | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech Language - History | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepis | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech Language - History | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Projektové vyučování - Za památkami a osobnostmi Uhříněvsi představuje projekt, jenž byl vytvořen s žáky základní školy jako ukázka možného využití regionálních dějin ve vyučování. Práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část je souhrnem informací z dostupné literatury. V této části diplomové práce je blíže představen přínos a význam regionálních dějin pro výuku dějepisu na základních školách spolu se zakotvením regionální historie v kurikulárních dokumentech. Jsou zde také ukázány metody práce, organizační formy a vyučovací pomůcky, kterých může pedagog využít při zařazování regionálních dějin do výuky. Praktická část představuje samotný projekt, jeho přípravu, realizaci a zhodnocení účinnosti včetně problémů, které se během realizace projektu vyskytly, a s možnostmi, jak těmto problémům předejít. Také jsou zde nastíněny možnosti dalšího využití projektu. Součástí práce jsou textové i obrazové přílohy, které dokumentují realizaci projektu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma Thesis Project teaching - Monuments and personalities in Uhříněves is a project that was created with the primary school pupils as an example of the possible use of regional history in teaching. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part is a summary of information from available literature. In this part of the thesis is closer introduced to the benefits and importance of regional history for history teaching in primary schools , along with anchoring regional history in the curriculum. There are also shown working methods, organizational forms and teaching aids, which the teacher can use in assigning regional history teaching. The practical part presents the project itself, its preparation, implementation and evaluation of the effectiveness of including the problems that occurred during the project, and the possibilities of how to avoid the problem. There are also outlined options for further use of the project. The thesis includes both text and image attachments that document the project. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021035440106986 | |