Zobrazit minimální záznam

Podsklepeno - way out of work in open club
dc.contributor.advisorViktorová, Ida
dc.creatorHejnic, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-05-27T21:47:11Z
dc.date.available2017-05-27T21:47:11Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73209
dc.description.abstractTato práce se snaží najít východiska práce v otevřeném klubu, který představuje nespecifické pedagogické zařízení, jehož přesná profilace je v neustálém vývinu. Zájemci o práci pedagoga v otevřeném klubu často přicházejí s mlhavou představou o budoucí činnosti, kterou jim nezřídka nejsou schopni projasnit ani zkušenější pedagogové. Většinou popíší klientelu a fungování klubu. Od pedagoga se však očekává, že jeho práce směřuje od bodu A do bodu B. Češtinář učí, kde napsat jaké "i". Na počátku je nevědomost, na konci vědomost. Od pedagoga v otevřeném klubu se očekává, že s dětmi "bude". Kam ale toto "bytí" směřuje? Tuto zásadní otázku si během své práce nesčetněkrát položil autor této práce a stále na ni hledá odpověď. Doufá, že jeho hledání pomůže i dalším případným zájemcům o tuto nevšední profesi. Východiskem při hledání odpovědí je rekonstrukce pedagogického působení na základě deníkových záznamů a vzpomínek roční práce v otevřeném klubu.cs_CZ
dc.description.abstractThis work tries to find solutions of work in an open club, what is non-specific pedagogical device, the exact profiling is beeing in a constant evolution. Those interested in working as open club teacher often come with a vague idea of their future work, they often are not able to brighten neither the more experienced teachers do. Most of them describe the clientele and functioning of the club. However, the teacher is expected to leadi his work from point A to point B. Czech language teacher learns, where to write "i" or "y". Initially is the ignorance in the end is the knowledge. From a teacher in an open club is expected "beeing" with the childern together. But where this "being" is heading? This fundamental question laid the author of this work countless times during his work and he is still looking for the answer. He hopes his search will help other potential candidates of this unusual profession. The starting point of the searching for answers is the reconstruction of teaching activities based on diary entries and recollections of one year's work in an open club.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectotevřený klubcs_CZ
dc.subjectneformální pedagogikacs_CZ
dc.subjectRomovécs_CZ
dc.subjectopen cluben_US
dc.subjectinformal educationen_US
dc.subjectgypsyen_US
dc.titlePodsklepeno - východiska práce v otevřeném klubucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-22
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId135028
dc.title.translatedPodsklepeno - way out of work in open cluben_US
dc.contributor.refereeBittnerová, Dana
dc.identifier.aleph001778042
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se snaží najít východiska práce v otevřeném klubu, který představuje nespecifické pedagogické zařízení, jehož přesná profilace je v neustálém vývinu. Zájemci o práci pedagoga v otevřeném klubu často přicházejí s mlhavou představou o budoucí činnosti, kterou jim nezřídka nejsou schopni projasnit ani zkušenější pedagogové. Většinou popíší klientelu a fungování klubu. Od pedagoga se však očekává, že jeho práce směřuje od bodu A do bodu B. Češtinář učí, kde napsat jaké "i". Na počátku je nevědomost, na konci vědomost. Od pedagoga v otevřeném klubu se očekává, že s dětmi "bude". Kam ale toto "bytí" směřuje? Tuto zásadní otázku si během své práce nesčetněkrát položil autor této práce a stále na ni hledá odpověď. Doufá, že jeho hledání pomůže i dalším případným zájemcům o tuto nevšední profesi. Východiskem při hledání odpovědí je rekonstrukce pedagogického působení na základě deníkových záznamů a vzpomínek roční práce v otevřeném klubu.cs_CZ
uk.abstract.enThis work tries to find solutions of work in an open club, what is non-specific pedagogical device, the exact profiling is beeing in a constant evolution. Those interested in working as open club teacher often come with a vague idea of their future work, they often are not able to brighten neither the more experienced teachers do. Most of them describe the clientele and functioning of the club. However, the teacher is expected to leadi his work from point A to point B. Czech language teacher learns, where to write "i" or "y". Initially is the ignorance in the end is the knowledge. From a teacher in an open club is expected "beeing" with the childern together. But where this "being" is heading? This fundamental question laid the author of this work countless times during his work and he is still looking for the answer. He hopes his search will help other potential candidates of this unusual profession. The starting point of the searching for answers is the reconstruction of teaching activities based on diary entries and recollections of one year's work in an open club.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990017780420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV