Rozvoj sebeobslužných dovedností u žáka s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
Development of Self-Care Skills of Pupil with Severe Mental Disabilities and Multiple Disabilities
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73160Kolekce
- Kvalifikační práce [14297]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kotvová, Miroslava
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
2. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Souběžné postižení více vadami, sebeobslužné dovednosti, mentální postižení, sluchové postižení, porucha autistického spektra, strukturované učení
Klíčová slova (anglicky)
Multiple disabilities, self-care skills, mental disabilities, hearing impairment, autism spectrum disorders, structural teaching