Show simple item record

The Influence of the Metro Stations on Property Prices in Prague
dc.contributor.advisorMarada, Miroslav
dc.creatorWagner, Michal
dc.date.accessioned2017-05-27T19:38:51Z
dc.date.available2017-05-27T19:38:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72552
dc.description.abstractVliv stanic metra na ceny pozemků v Praze Abstrakt Vliv stanic metra nebo lehké železnice na hodnotu pozemků je velmi často diskutován v mnoha studiích. V této práci je analyzován dopad výstavby metra na ceny pozemků v Praze. Metro v našem hlavním městě se již od svého otevření v roce 1974 stalo nejdůležitějším dopravním prostředkem městské hromadné dopravy v Praze. Ročně přepraví přes půl miliardy cestujících a je nejvytíženější ze všech podobných systémů ve střední Evropě. Díky svým výhodám více než jakýkoliv jiný druh dopravy v Praze ovlivňuje své okolí. Předkládaná práce si klade za cíl pomocí analýzy v GIS zjistit vliv výstavby nových nebo budoucích stanic metra na ceny pozemků v závislosti na peší vzdálenosti od stanice. Také se snaží zjistit změnu hodnoty pozemků před výstavbou a po ní. Klíčová slova: Praha, metro, ceny pozemků, Severní Město, Petřinycs_CZ
dc.description.abstractThe influence of the metro stations on property prices in Prague Abstract The influence of the metro stations or light rail to land is often discussed in many studies. In this work the impal of the Prague metro on property prices is analyzed. Metro in the Czech capital city since its opening in 1974 has become the most important means of transport, public transport in Prague. Annually, over half a billion passengers are transported and is the busiest of all similar systems in Central Europe. With its advantages more than any other mode of transport in Prague influences its surroundings. The present work aims at using GIS analysis to determine the influence of the metro stations on land prices in the vicinity of newly constructed or future metro stations. Klíčová slova: Prague, metro, property prices, North Town, Petřinyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectPrahacs_CZ
dc.subjectmetrocs_CZ
dc.subjectceny pozemkůcs_CZ
dc.subjectSeverní Městocs_CZ
dc.subjectPetřinycs_CZ
dc.subjectPragueen_US
dc.subjectmetroen_US
dc.subjectproperty pricesen_US
dc.subjectNorth Townen_US
dc.subjectPetřinyen_US
dc.titleVliv stanic metra na ceny pozemků v Prazecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId144990
dc.title.translatedThe Influence of the Metro Stations on Property Prices in Pragueen_US
dc.contributor.refereeJaroš, Václav
dc.identifier.aleph001784141
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeografie a kartografiecs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography and Cartographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie a kartografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography and Cartographyen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVliv stanic metra na ceny pozemků v Praze Abstrakt Vliv stanic metra nebo lehké železnice na hodnotu pozemků je velmi často diskutován v mnoha studiích. V této práci je analyzován dopad výstavby metra na ceny pozemků v Praze. Metro v našem hlavním městě se již od svého otevření v roce 1974 stalo nejdůležitějším dopravním prostředkem městské hromadné dopravy v Praze. Ročně přepraví přes půl miliardy cestujících a je nejvytíženější ze všech podobných systémů ve střední Evropě. Díky svým výhodám více než jakýkoliv jiný druh dopravy v Praze ovlivňuje své okolí. Předkládaná práce si klade za cíl pomocí analýzy v GIS zjistit vliv výstavby nových nebo budoucích stanic metra na ceny pozemků v závislosti na peší vzdálenosti od stanice. Také se snaží zjistit změnu hodnoty pozemků před výstavbou a po ní. Klíčová slova: Praha, metro, ceny pozemků, Severní Město, Petřinycs_CZ
uk.abstract.enThe influence of the metro stations on property prices in Prague Abstract The influence of the metro stations or light rail to land is often discussed in many studies. In this work the impal of the Prague metro on property prices is analyzed. Metro in the Czech capital city since its opening in 1974 has become the most important means of transport, public transport in Prague. Annually, over half a billion passengers are transported and is the busiest of all similar systems in Central Europe. With its advantages more than any other mode of transport in Prague influences its surroundings. The present work aims at using GIS analysis to determine the influence of the metro stations on land prices in the vicinity of newly constructed or future metro stations. Klíčová slova: Prague, metro, property prices, North Town, Petřinyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990017841410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV