Zobrazit minimální záznam

E-learning possibilities in education taking into account psychological aspects of creative learning
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorMazánek, Karel
dc.date.accessioned2017-05-27T19:10:43Z
dc.date.available2017-05-27T19:10:43Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72398
dc.description.abstractDiplomová práce se pokouší kriticky nahlédnout na vzdělávání prostřednictvím e- learningu, kdy ústředním tématem jsou možnosti, které při propracované vzdělávací strategii tato forma vzdělávání nabízí. E-learning je v diplomové práci zasazen do celospolečenského kontextu vzdělávání v 21. století s ohledem na demografický vývoj české populace. Vedle představení a popisu nejdůležitějších součástí e-learningových kurzů se práce soustředí na samotný proces tvorby e-learningových kurzů, kde je využito zkušeností z firemní praxe, neboť právě ta je pro další výzkum v této oblasti velmi přínosná. Za podstatné v práci rovněž považujeme teoreticky rozvést pojem rozvojetvorné učení a ukázat jeho přínos k popisu možností e-learningu ve vzdělávání. V praktické části se věnujeme výzkumu e-learningu ve vybraných firmách, ve kterém se snažíme nastínit, jakým způsobem a jak efektivně je e- learning ve vybraných organizacích využíván. Klíčová slova: e-learning, e-learningový kurz, vzdělávání, možnosti e-learningu, rozvojetvorné učení, firemní praxe, vzdělávací strategiecs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis is trying to critically look at education via e-learning, with the main topic being the possibilities which (with elaborated learning strategy) this form of education is able to offer. E-learning, in this work, is set into a society-wide context of education in the 21st century with regards to demographic development of the Czech population. Apart from the introduction and description of the main parts of e-learning courses, the thesis focuses on the creation process of these courses as such. Company/corporate experience, which is particularly beneficial here, is being widely used throughout this thesis. We consider it very important to theoretically elaborate on the term of 'creative learning' and show its contribution to the description of possibilities of e-learning in education. Afterwards, in the practical part, we focus on researching e-learning in chosen companies; in which we are trying to outline which way and how effectively e-learning is being used at chosen institutions. Key words: e-learning, e-learning course, education, e-learning possibilities, creative learning, corporate practice, education strategy.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjecte-learningový kurzcs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectmožnostics_CZ
dc.subjectrozvojetvorné učenícs_CZ
dc.subjectfiremní praxecs_CZ
dc.subjectškolské organizacecs_CZ
dc.subjectneškolské organizacecs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjecte-learning courseen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectpossibilitiesen_US
dc.subjectcreative learningen_US
dc.subjectcorporate practiceen_US
dc.subjectschool organizationsen_US
dc.subjectnon-school organizationsen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.titleMožnosti e-learningu ve vzdělávání s přihlédnutím k psychologickým otázkám rozvojetvorného učenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId124082
dc.title.translatedE-learning possibilities in education taking into account psychological aspects of creative learningen_US
dc.contributor.refereeBěhalová, Andrea
dc.identifier.aleph001785289
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se pokouší kriticky nahlédnout na vzdělávání prostřednictvím e- learningu, kdy ústředním tématem jsou možnosti, které při propracované vzdělávací strategii tato forma vzdělávání nabízí. E-learning je v diplomové práci zasazen do celospolečenského kontextu vzdělávání v 21. století s ohledem na demografický vývoj české populace. Vedle představení a popisu nejdůležitějších součástí e-learningových kurzů se práce soustředí na samotný proces tvorby e-learningových kurzů, kde je využito zkušeností z firemní praxe, neboť právě ta je pro další výzkum v této oblasti velmi přínosná. Za podstatné v práci rovněž považujeme teoreticky rozvést pojem rozvojetvorné učení a ukázat jeho přínos k popisu možností e-learningu ve vzdělávání. V praktické části se věnujeme výzkumu e-learningu ve vybraných firmách, ve kterém se snažíme nastínit, jakým způsobem a jak efektivně je e- learning ve vybraných organizacích využíván. Klíčová slova: e-learning, e-learningový kurz, vzdělávání, možnosti e-learningu, rozvojetvorné učení, firemní praxe, vzdělávací strategiecs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis is trying to critically look at education via e-learning, with the main topic being the possibilities which (with elaborated learning strategy) this form of education is able to offer. E-learning, in this work, is set into a society-wide context of education in the 21st century with regards to demographic development of the Czech population. Apart from the introduction and description of the main parts of e-learning courses, the thesis focuses on the creation process of these courses as such. Company/corporate experience, which is particularly beneficial here, is being widely used throughout this thesis. We consider it very important to theoretically elaborate on the term of 'creative learning' and show its contribution to the description of possibilities of e-learning in education. Afterwards, in the practical part, we focus on researching e-learning in chosen companies; in which we are trying to outline which way and how effectively e-learning is being used at chosen institutions. Key words: e-learning, e-learning course, education, e-learning possibilities, creative learning, corporate practice, education strategy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017852890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV