Show simple item record

Qualitative diagnostics in fitness center
dc.contributor.advisorBunc, Václav
dc.creatorVojtíšek, Petr
dc.date.accessioned2017-05-27T18:57:05Z
dc.date.available2017-05-27T18:57:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72325
dc.description.abstractNázev: Kvalitativní diagnostika ve fitness centru. Cíle práce: Cílem teoretické části diplomové práce je shrnout poznatky o vstupní diagnostice pohybových předpokladů ve fitness a posléze posloužit jako studijní materiál pro zájemce o vzdělávání se v této problematice. Cílem praktické části práce je provedení vzorové vstupní diagnostiky nabízené ve fitness centru za přítomnosti deseti certifikovaných osobních trenérů s mnohaletou praxí a posléze pomocí polostrukturovaných rozhovorů s nimi analýza obsahu a celkového pojetí dané diagnostiky společně s rozborem jejich zkušeností se vstupní diagnostikou ve fitness jako celku. Následně budou daná data porovnána i s teoretickou částí této diplomové práce. Metody: V práci byla využita metoda analýzy odborné literatury a kvalitativního šetření. Kvalitativní šetření probíhalo ve fitness centru. Výsledky: V práci bylo zjištěno, že diagnostika stále není běžnou součástí práce trenéra ve fitness a běžně realizovaná diagnostika ve fitness neodpovídá teoretickým zásadám diagnostiky, ale je dostačující pro potřeby cvičení ve fitness. Klíčová slova: Fitness- diagnostika pohybových předpokladů- funkční poruchy pohybového aparátu- svalové dysbalance- bodystat- kaliperace.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Qualitative diagnostics in fitness center. The aim of the diploma thesis: The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to summarize the knowledge about the diagnostic entrance test for motion assumptions in fitness and afterwards to help as a study material for people who are interested in being educated in this department. The aim of the practical part of the diploma thesis is to perform the model situation of the diagnostic entrance test in the fitness center carried out in the presence of 10 certificated personal trainers with many years of experience and then with help of semi-structured dialogs and the overall analysis of the concept of the diagnostic, together with an analysis of their experience with diagnostic entrance test in fitness as a whole. Subsequently these data are compared with the theoretical part of this thesis. Objectives: There was used the method of analyzing specialist literature and qualitative research. The qualitative research was done in the fitness center. Results: The outcome of the project supported the theory that the diagnostic entrance test is still not common part of the work of fitness trainer and commonly implemented diagnostics in fitness does not match the theoretical principles of diagnostics, but it is sufficient for the purposes of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectFitness- diagnostika pohybových předpokladů- funkční poruchy pohybového aparátu- svalové dysbalance- bodystat- kaliperacecs_CZ
dc.subjectFitness- The diagnostic entrance test- functional disorders of the musculoskeletal system- muscle imbalance- bioelectric impedance- caliperationen_US
dc.titleKvalitativní diagnostika ve fitness centrucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-07
dc.description.departmentLaboratoř sportovní motorikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId125370
dc.title.translatedQualitative diagnostics in fitness centeren_US
dc.contributor.refereeHadžega, Tomáš
dc.identifier.aleph001774749
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Kvalitativní diagnostika ve fitness centru. Cíle práce: Cílem teoretické části diplomové práce je shrnout poznatky o vstupní diagnostice pohybových předpokladů ve fitness a posléze posloužit jako studijní materiál pro zájemce o vzdělávání se v této problematice. Cílem praktické části práce je provedení vzorové vstupní diagnostiky nabízené ve fitness centru za přítomnosti deseti certifikovaných osobních trenérů s mnohaletou praxí a posléze pomocí polostrukturovaných rozhovorů s nimi analýza obsahu a celkového pojetí dané diagnostiky společně s rozborem jejich zkušeností se vstupní diagnostikou ve fitness jako celku. Následně budou daná data porovnána i s teoretickou částí této diplomové práce. Metody: V práci byla využita metoda analýzy odborné literatury a kvalitativního šetření. Kvalitativní šetření probíhalo ve fitness centru. Výsledky: V práci bylo zjištěno, že diagnostika stále není běžnou součástí práce trenéra ve fitness a běžně realizovaná diagnostika ve fitness neodpovídá teoretickým zásadám diagnostiky, ale je dostačující pro potřeby cvičení ve fitness. Klíčová slova: Fitness- diagnostika pohybových předpokladů- funkční poruchy pohybového aparátu- svalové dysbalance- bodystat- kaliperace.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Qualitative diagnostics in fitness center. The aim of the diploma thesis: The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to summarize the knowledge about the diagnostic entrance test for motion assumptions in fitness and afterwards to help as a study material for people who are interested in being educated in this department. The aim of the practical part of the diploma thesis is to perform the model situation of the diagnostic entrance test in the fitness center carried out in the presence of 10 certificated personal trainers with many years of experience and then with help of semi-structured dialogs and the overall analysis of the concept of the diagnostic, together with an analysis of their experience with diagnostic entrance test in fitness as a whole. Subsequently these data are compared with the theoretical part of this thesis. Objectives: There was used the method of analyzing specialist literature and qualitative research. The qualitative research was done in the fitness center. Results: The outcome of the project supported the theory that the diagnostic entrance test is still not common part of the work of fitness trainer and commonly implemented diagnostics in fitness does not match the theoretical principles of diagnostics, but it is sufficient for the purposes of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Laboratoř sportovní motorikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV