dc.contributor.advisor | Matoušek, Oldřich | |
dc.creator | Doubalová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2020-08-21T12:36:43Z | |
dc.date.available | 2020-08-21T12:36:43Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/72158 | |
dc.description.abstract | The thesis is focused on the experience of 6th and 9th elementary school classes with risk behavior in Dvůr Králové nad Labem. The theoretical part defines terms related to adolescence, risk behavior and prevention. This part also deals with procedures in the occurence of the risk behavior in elementary school. The practical part presents the results of own empirical investigation and bears the signs of a quantitative research. The aim of the research was to determine to which extent second grades students in Dvůr Králové nad Labem have personal experience in the risk behavior. The method of data collection tool was a questionnaire. The results of the research will be beneficial in the prevention of risk behavior in primary schools in Dvůr Králové nad Labem. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na zkušenosti žáků šestých a devátých tříd základních škol ve Dvoře Králové nad Labem s projevy rizikového chování. Teoretická část vymezuje pojmy vztahující se k období dospívání, rizikového chování a prevenci. Dále se zabývá postupy při výskytu rizikového chování na základních školách. Praktická část prezentuje výsledky vlastního empirického šetření a nese znaky kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, v jaké míře mají žáci 2. stupně základních škol ve Dvoře Králové nad Labem osobní zkušenost s rizikovým chováním. Nástrojem metody sběru dat byl dotazník. Výsledky výzkumného šetření budou přínosem v prevenci rizikového chování na základních školách ve Dvoře Králové nad Labem. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | dospívání | cs_CZ |
dc.subject | výchovní činitelé | cs_CZ |
dc.subject | rizikové chování | cs_CZ |
dc.subject | prevence rizikového chování | cs_CZ |
dc.subject | prevence rizikového chování na školách | cs_CZ |
dc.subject | adolescence | en_US |
dc.subject | educational factors | en_US |
dc.subject | risk behavior | en_US |
dc.subject | prevention of risk behavior | en_US |
dc.subject | prevention of risk behavior in schools | en_US |
dc.title | Rizikové chování u dětí školního věku a možnosti školy je ovlivnit | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-09 | |
dc.description.department | Department of Social Work | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální práce | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 139575 | |
dc.title.translated | School-age children | en_US |
dc.contributor.referee | Večerka, Kazimír | |
dc.identifier.aleph | 001851727 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Work | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Sociální politika a sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Policy and Social Work | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra sociální práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Social Work | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální politika a sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Policy and Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na zkušenosti žáků šestých a devátých tříd základních škol ve Dvoře Králové nad Labem s projevy rizikového chování. Teoretická část vymezuje pojmy vztahující se k období dospívání, rizikového chování a prevenci. Dále se zabývá postupy při výskytu rizikového chování na základních školách. Praktická část prezentuje výsledky vlastního empirického šetření a nese znaky kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, v jaké míře mají žáci 2. stupně základních škol ve Dvoře Králové nad Labem osobní zkušenost s rizikovým chováním. Nástrojem metody sběru dat byl dotazník. Výsledky výzkumného šetření budou přínosem v prevenci rizikového chování na základních školách ve Dvoře Králové nad Labem. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is focused on the experience of 6th and 9th elementary school classes with risk behavior in Dvůr Králové nad Labem. The theoretical part defines terms related to adolescence, risk behavior and prevention. This part also deals with procedures in the occurence of the risk behavior in elementary school. The practical part presents the results of own empirical investigation and bears the signs of a quantitative research. The aim of the research was to determine to which extent second grades students in Dvůr Králové nad Labem have personal experience in the risk behavior. The method of data collection tool was a questionnaire. The results of the research will be beneficial in the prevention of risk behavior in primary schools in Dvůr Králové nad Labem. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální práce | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018517270106986 | |