Show simple item record

The Formation and Development of the Czech-TV New Media Division
dc.contributor.advisorLokšík, Martin
dc.creatorŠilhan, Jan
dc.date.accessioned2017-05-27T18:06:52Z
dc.date.available2017-05-27T18:06:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72063
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na fenomén interaktivity, participativního přístupu a činnosti České televize v oblasti nových médií. Stále silnější součinnost klasické televizní nabídky s online prostorem, stejně jako spoluúčast diváků skrze moderní komunikační platformy je dynamický trend, kterému se mediální společnosti stále více přizpůsobují. Výrazným příkladem je vznik specializovaného útvaru Nová média ČT, kterým veřejnoprávní vysílatel demonstroval důležitost moderních technologií a online platforem pro současné i budoucí působení na trhu. Práce si klade za cíl popsat technologické, strategické, funkční i obsahové principy konvergence televizního a interaktivního prostoru. Další částí je pak detailní charakteristika vývoje i fungování zmíněné divize, částečně také analýza jejích aktivit. Klíčovou oblastí zájmu je segment zpravodajství, komplexní pohled ale zahrne i další oblasti aktivity úseku Nová média ČT. Pro účely práce jsou také využity praktické poznatky zástupců divize a dalších osob dle potřeby. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is focused on the phenomenon of interactivity, participatory approach and the Czech- TV activities in the field of new media. An increasingly predominant synergy of classic TV service with online content, as well as audience participation through modern communication platforms is a dynamic trend, that media corporations increasingly adapt themselves. A significant example is a formation of specialized figure of Czech-TV New Media division, of which the public service broadcaster demonstrated the importance of modern technologies and online platforms for current and future activities on the market. This thesis aims at describing the technological, strategic, functional and content principles of TV and interactive field convergence. The following part is the close-up characteristics of development and operation of the division, partly the analysis of its activities. The key area of interest is the news production, but the complex perspective involves another activities of the Czech-TV New Media Division. For the purpose of this thesis, practical experience of division members and other people is used as needed. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČeská televizecs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectkonvergencecs_CZ
dc.subjectinteraktivitacs_CZ
dc.subjectparticipativnostcs_CZ
dc.subjecttechnologiecs_CZ
dc.subjectCzech-TVen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectconvergenceen_US
dc.subjectinteractivityen_US
dc.subjectparticipatoryen_US
dc.subjecttechnologyen_US
dc.titleVznik a vývoj divize Nová média ČTcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-18
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152124
dc.title.translatedThe Formation and Development of the Czech-TV New Media Divisionen_US
dc.contributor.refereeŠtoll, Martin
dc.identifier.aleph002010241
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na fenomén interaktivity, participativního přístupu a činnosti České televize v oblasti nových médií. Stále silnější součinnost klasické televizní nabídky s online prostorem, stejně jako spoluúčast diváků skrze moderní komunikační platformy je dynamický trend, kterému se mediální společnosti stále více přizpůsobují. Výrazným příkladem je vznik specializovaného útvaru Nová média ČT, kterým veřejnoprávní vysílatel demonstroval důležitost moderních technologií a online platforem pro současné i budoucí působení na trhu. Práce si klade za cíl popsat technologické, strategické, funkční i obsahové principy konvergence televizního a interaktivního prostoru. Další částí je pak detailní charakteristika vývoje i fungování zmíněné divize, částečně také analýza jejích aktivit. Klíčovou oblastí zájmu je segment zpravodajství, komplexní pohled ale zahrne i další oblasti aktivity úseku Nová média ČT. Pro účely práce jsou také využity praktické poznatky zástupců divize a dalších osob dle potřeby. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor thesis is focused on the phenomenon of interactivity, participatory approach and the Czech- TV activities in the field of new media. An increasingly predominant synergy of classic TV service with online content, as well as audience participation through modern communication platforms is a dynamic trend, that media corporations increasingly adapt themselves. A significant example is a formation of specialized figure of Czech-TV New Media division, of which the public service broadcaster demonstrated the importance of modern technologies and online platforms for current and future activities on the market. This thesis aims at describing the technological, strategic, functional and content principles of TV and interactive field convergence. The following part is the close-up characteristics of development and operation of the division, partly the analysis of its activities. The key area of interest is the news production, but the complex perspective involves another activities of the Czech-TV New Media Division. For the purpose of this thesis, practical experience of division members and other people is used as needed. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020102410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV