Zobrazit minimální záznam

Teaching debt counseling in social-oriented tertiary education
dc.contributor.advisorDragomirecká, Eva
dc.creatorJonášová, Alena
dc.date.accessioned2020-08-17T10:32:22Z
dc.date.available2020-08-17T10:32:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71939
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jestli se na školách terciárního vzdělávání sociálního zaměření vyučuje dluhové poradenství. Hlavní důvod ve zpracování této práce spočívá v tom, že dluhová problematika je aktuálním problémem ve společnosti a je nutné tuto problematiku v rámci sociální práce řešit formou dluhového poradenství. Tato práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se věnuje oblastem, jako je dluhová problematika, dluhové poradenství a vzdělávání v sociální práci. Tato část je zpracována na základě studia odborné literatury. Praktická část zjišťuje pomocí tří metod, zdali vysoké a vyšší odborné školy nabízí znalosti a dovednosti z dluhového poradenství a dluhové problematiky. Pro tento výzkum jsou vybrány sociálně orientované školy tříletého pomaturitního studia se sídlem v Praze. Výsledkem praktické části je shrnutí všech dat, které byly získány během výzkumu.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): The main aim of this bachelor thesis is to find out whether the subject of debt counselling is tought at tertiary educational institution social-oriented. The main reason for this sanctify work lies in big important of debt issues in current society. It is necessary to deal with this issue in the area of social activities in the form of debt counselling. This bachelor thesis consists of two parts. The theoretical part deals with debt issues, debt counselling and education and training in social activities. Further more this theoretical part is based on the recherche and studying of scientific and specializes literatury. The practical part is trying to find with the help of three methods whether colleges and higher secondary schools offer knowledge and skills of debt counselling and debt issues. This survey was execreted at selected social - oriented schools - higher secondary schools and bachelor program of colleges located in Prague. The result of practical part is the summary of all data gather during the survey process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectDebt issuesen_US
dc.subjectdebt counsellingen_US
dc.subjectsocial worken_US
dc.subjecttertiary educationen_US
dc.subjecteducation in social worken_US
dc.subjectDluhová problematikacs_CZ
dc.subjectdluhové poradenstvícs_CZ
dc.subjectsociální prácecs_CZ
dc.subjectterciární vzdělávánícs_CZ
dc.subjectvzdělávání v sociální prácics_CZ
dc.titleVýuka dluhového poradenství v rámci terciárního vzdělávání studentů sociálního zaměřenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId151069
dc.title.translatedTeaching debt counseling in social-oriented tertiary educationen_US
dc.contributor.refereeČabanová, Bohumila
dc.identifier.aleph002009941
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je zjistit, jestli se na školách terciárního vzdělávání sociálního zaměření vyučuje dluhové poradenství. Hlavní důvod ve zpracování této práce spočívá v tom, že dluhová problematika je aktuálním problémem ve společnosti a je nutné tuto problematiku v rámci sociální práce řešit formou dluhového poradenství. Tato práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se věnuje oblastem, jako je dluhová problematika, dluhové poradenství a vzdělávání v sociální práci. Tato část je zpracována na základě studia odborné literatury. Praktická část zjišťuje pomocí tří metod, zdali vysoké a vyšší odborné školy nabízí znalosti a dovednosti z dluhového poradenství a dluhové problematiky. Pro tento výzkum jsou vybrány sociálně orientované školy tříletého pomaturitního studia se sídlem v Praze. Výsledkem praktické části je shrnutí všech dat, které byly získány během výzkumu.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The main aim of this bachelor thesis is to find out whether the subject of debt counselling is tought at tertiary educational institution social-oriented. The main reason for this sanctify work lies in big important of debt issues in current society. It is necessary to deal with this issue in the area of social activities in the form of debt counselling. This bachelor thesis consists of two parts. The theoretical part deals with debt issues, debt counselling and education and training in social activities. Further more this theoretical part is based on the recherche and studying of scientific and specializes literatury. The practical part is trying to find with the help of three methods whether colleges and higher secondary schools offer knowledge and skills of debt counselling and debt issues. This survey was execreted at selected social - oriented schools - higher secondary schools and bachelor program of colleges located in Prague. The result of practical part is the summary of all data gather during the survey process.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020099410106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV