Zobrazit minimální záznam

Design for a system of analysing the knowledge and skills of elementary school pupils on transfer to secondary school
dc.contributor.advisorČernochová, Miroslava
dc.creatorBušek, Vladimír
dc.date.accessioned2017-05-27T17:19:47Z
dc.date.available2017-05-27T17:19:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71808
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh systému umožňujícího analýzu znalostí a dovedností absolventů základních škol v různých předmětech na začátku jejich studia v 1. ročníku na střední škole formou didaktického testu v elektronické podobě s využitím uzavřených otázek. Základní struktura navrženého systému vychází z rozdělení vzdělávacích oblastí do tematických celků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní školy. Testy pro konkrétní vzdělávací obor se sestavují z uzavřených otázek řazených do skupin dle obtížnosti, která je determinována mírou osvojení poznatků. Diplomová práce popisuje pravidla pro zadávání úloh do systému, pro vytváření testů a pro tvorbu procentuálního a slovního hodnocení. Závěrečná část diplomové práce je věnována projektovému modelu navrženého systému ve fázi požadavků. KLÍČOVÁ SLOVA: Analýza znalostí a dovedností, didaktický test, uzavřené otázky, taxonomie úloh, hodnocení, evaluace, projektový model, UP, UMLcs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to come up with a system enabling analysis of skills and knowledge of elementary school graduates in different subjects at the beginning of their first year at secondary schools in the form of an electronic didactic test using closed questions. The basic structure of this suggested system draws on the division of spheres of education into thematic units according to the educational framework for elementary schools. Tests for specific branches of education consist of closed questions arranged into groups of varying difficulty, determinated by the level of knowledge acquirement. This thesis further describes the rules of entering tasks into the system, rules of test development and of both percentual and verbal assessment. The final part deals with a project model of this suggested system in the phase of requirements. KEYWORDS: Analysis of skills and knowledge, didactic test, closed questions, task taxonomy, evaluation, project model, UP, UMLen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAnalýza znalostí a dovednostícs_CZ
dc.subjectdidaktický testcs_CZ
dc.subjectuzavřené otázkycs_CZ
dc.subjecttaxonomie úlohcs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectevaluacecs_CZ
dc.subjectprojektový modelcs_CZ
dc.subjectUPcs_CZ
dc.subjectUMLcs_CZ
dc.subjectAnalysis of skills and knowledgeen_US
dc.subjectdidactic testen_US
dc.subjectclosed questionsen_US
dc.subjecttask taxonomyen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectproject modelen_US
dc.subjectUPen_US
dc.subjectUMLen_US
dc.titleNávrh systému pro analýzu znalostí a dovedností absolventů druhého stupně ZŠ při nástupu na střední školucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-26
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId124231
dc.title.translatedDesign for a system of analysing the knowledge and skills of elementary school pupils on transfer to secondary schoolen_US
dc.contributor.refereeNeumajer, Ondřej
dc.identifier.aleph002002542
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologiesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologiesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je návrh systému umožňujícího analýzu znalostí a dovedností absolventů základních škol v různých předmětech na začátku jejich studia v 1. ročníku na střední škole formou didaktického testu v elektronické podobě s využitím uzavřených otázek. Základní struktura navrženého systému vychází z rozdělení vzdělávacích oblastí do tematických celků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní školy. Testy pro konkrétní vzdělávací obor se sestavují z uzavřených otázek řazených do skupin dle obtížnosti, která je determinována mírou osvojení poznatků. Diplomová práce popisuje pravidla pro zadávání úloh do systému, pro vytváření testů a pro tvorbu procentuálního a slovního hodnocení. Závěrečná část diplomové práce je věnována projektovému modelu navrženého systému ve fázi požadavků. KLÍČOVÁ SLOVA: Analýza znalostí a dovedností, didaktický test, uzavřené otázky, taxonomie úloh, hodnocení, evaluace, projektový model, UP, UMLcs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to come up with a system enabling analysis of skills and knowledge of elementary school graduates in different subjects at the beginning of their first year at secondary schools in the form of an electronic didactic test using closed questions. The basic structure of this suggested system draws on the division of spheres of education into thematic units according to the educational framework for elementary schools. Tests for specific branches of education consist of closed questions arranged into groups of varying difficulty, determinated by the level of knowledge acquirement. This thesis further describes the rules of entering tasks into the system, rules of test development and of both percentual and verbal assessment. The final part deals with a project model of this suggested system in the phase of requirements. KEYWORDS: Analysis of skills and knowledge, didactic test, closed questions, task taxonomy, evaluation, project model, UP, UMLen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990020025420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV