Zobrazit minimální záznam

Specified words past and present
dc.contributor.advisorJanovec, Ladislav
dc.creatorKuchařová, Iva
dc.date.accessioned2017-05-27T17:18:22Z
dc.date.available2017-05-27T17:18:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71800
dc.description.abstractv českém jazyce: Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na pravopis y/ý po obojetných souhláskách, na vyjmenovaná slova, jedno z nejnáročnějších učiv českého jazyka na I. stupni základní školy. Mapuji první přehledy vyjmenovaných slov, první didaktiky, srovnávám je se současnými didaktikami a navrhuji inovaci ve výuce podle zavedené tradice. Podávám přehled svých zkušeností, uvádím možnosti práce s chybou, vytvořila jsem nabídku didaktických her. Sleduji názory dětí na toto učivo, názory učitelů na návrh inovace a srovnávám znalosti dětí podle jednotlivých ročníků výuky a podle zavedení učiva. Dále poskytuji přehled materiálů různých nakladatelství v současnosti.cs_CZ
dc.description.abstractSUMMARY: The focus of my thesis is spelling of y after ambiguous consonants, or specified words. This is one of the most challenging Czech grammar topics that are presently taught in elementary schools. My thesis maps over view of specified words and early didactics and compares those with current didactics methods as well as proposes innovation to current teaching practices. I outline my experience, show opportunities for work with mistakes and create election of didactic games. I track children's opinion on this subject as well as teacher's opinions of my teaching innovate on proposals. I also compare knowledge of school children based on grade levels and implementation of current curriculum. Finally, I provide an overview of current materials related to this topic that are currently available from a variety of publishers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectVyjmenovaná slovacs_CZ
dc.subjectdidaktikacs_CZ
dc.subjectzkušenostcs_CZ
dc.subjectinovacecs_CZ
dc.subjectSpecified wordsen_US
dc.subjectdidacticsen_US
dc.subjectexperienceen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.titleVyjmenovaná slova včera a dnescs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-20
dc.description.departmentKatedra českého jazykacs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId145689
dc.title.translatedSpecified words past and presenten_US
dc.contributor.refereeBabušová, Gabriela
dc.identifier.aleph002001252
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazykacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csv českém jazyce: Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na pravopis y/ý po obojetných souhláskách, na vyjmenovaná slova, jedno z nejnáročnějších učiv českého jazyka na I. stupni základní školy. Mapuji první přehledy vyjmenovaných slov, první didaktiky, srovnávám je se současnými didaktikami a navrhuji inovaci ve výuce podle zavedené tradice. Podávám přehled svých zkušeností, uvádím možnosti práce s chybou, vytvořila jsem nabídku didaktických her. Sleduji názory dětí na toto učivo, názory učitelů na návrh inovace a srovnávám znalosti dětí podle jednotlivých ročníků výuky a podle zavedení učiva. Dále poskytuji přehled materiálů různých nakladatelství v současnosti.cs_CZ
uk.abstract.enSUMMARY: The focus of my thesis is spelling of y after ambiguous consonants, or specified words. This is one of the most challenging Czech grammar topics that are presently taught in elementary schools. My thesis maps over view of specified words and early didactics and compares those with current didactics methods as well as proposes innovation to current teaching practices. I outline my experience, show opportunities for work with mistakes and create election of didactic games. I track children's opinion on this subject as well as teacher's opinions of my teaching innovate on proposals. I also compare knowledge of school children based on grade levels and implementation of current curriculum. Finally, I provide an overview of current materials related to this topic that are currently available from a variety of publishers.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazykacs_CZ
dc.identifier.lisID990020012520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV