Show simple item record

Position Waldorf pedagogy in the current Czech education
dc.contributor.advisorVáňová, Růžena
dc.creatorFranko, Radek
dc.date.accessioned2017-05-27T17:04:47Z
dc.date.available2017-05-27T17:04:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71726
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou waldorfské pedagogiky. Je členěna do pěti kapitol. První dvě mapují okolnosti vzniku waldorfského školství a životního formování myšlenkových konstruktů jejího zakladatele Rudolfa Steinera. Zbylé tři kapitoly odpovídají na otázky, týkající se: waldorfských výukových specifik, profilu osobnosti waldorfského učitele a zasazení české waldorfské pedagogiky do současného českého školského proudu. Klíčová slova antroposofie, české školství, Rudolf Steiner, učitel waldorfské školy, waldorfská pedagogika, waldorfská výukacs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with Waldorf pedagogy. It is divided into five chapters. The first two map the circumstances of Waldorf education and life-shaping the mind constructs its founder Rudolf Steiner. The remaining three chapters answer questions regarding: Waldorf teaching specifics, personality profile Waldorf teachers and planting Czech Waldorf pedagogy in contemporary Czech education stream. Key words anthroposophy, Czech education, Rudolf Steiner, Waldorf school teacher, Waldorf pedagogy, Waldorf teachingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectantroposofiecs_CZ
dc.subjectčeské školstvícs_CZ
dc.subjectRudolf Steinercs_CZ
dc.subjectučitel waldorfské školycs_CZ
dc.subjectwaldorfská pedagogikacs_CZ
dc.subjectwaldorfská výukacs_CZ
dc.subjectanthroposophyen_US
dc.subjectCzech educationen_US
dc.subjectRudolf Steineren_US
dc.subjectWaldorf school teacheren_US
dc.subjectWaldorf pedagogyen_US
dc.subjectWaldorf teachingen_US
dc.titleMísto waldorfské pedagogiky v současném českém školstvícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-19
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId96562
dc.title.translatedPosition Waldorf pedagogy in the current Czech educationen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
dc.identifier.aleph001854652
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou waldorfské pedagogiky. Je členěna do pěti kapitol. První dvě mapují okolnosti vzniku waldorfského školství a životního formování myšlenkových konstruktů jejího zakladatele Rudolfa Steinera. Zbylé tři kapitoly odpovídají na otázky, týkající se: waldorfských výukových specifik, profilu osobnosti waldorfského učitele a zasazení české waldorfské pedagogiky do současného českého školského proudu. Klíčová slova antroposofie, české školství, Rudolf Steiner, učitel waldorfské školy, waldorfská pedagogika, waldorfská výukacs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with Waldorf pedagogy. It is divided into five chapters. The first two map the circumstances of Waldorf education and life-shaping the mind constructs its founder Rudolf Steiner. The remaining three chapters answer questions regarding: Waldorf teaching specifics, personality profile Waldorf teachers and planting Czech Waldorf pedagogy in contemporary Czech education stream. Key words anthroposophy, Czech education, Rudolf Steiner, Waldorf school teacher, Waldorf pedagogy, Waldorf teachingen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV