Show simple item record

Methods of teaching early reading and writing in primary schools in England
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorMarešová, Helena
dc.date.accessioned2017-05-27T16:05:05Z
dc.date.available2017-05-27T16:05:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71401
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s jedním z aspektů výuky počátečního čtení a psaní na základních školách v Anglii. Tímto aspektem jsou metody, které jsou při výuce počátečního čtení a psaní používány. Teoretická část diplomové práce přiblíží čtenáři vzdělávací systém v Anglii jako celek, popíše Národní kurikulum a blíže čtenáře seznámí s kurikulem předškolního a primárního vzdělávání, kde bude kladen důraz na informace související s výukou anglického jazyka. Dále budou čtenáři předloženy programy výuky počáteční gramotnosti a blíže popsány jednotlivé metody výuky počátečního čtení a psaní. Praktická část diplomové práce je založena na výzkumu provedeném na komunitní základní škole "Dale Community Primary School". Výzkum byl proveden několika metodami: dotazníkovým šetřením, pozorováním a řízeným pozorováním. Dotazníky a pozorováním byly zjištěny metody počáteční gramotnosti, které jsou na dané škole používány. Dále byly zrealizovány a následně reflektovány dvě modelové lekce, jež byly odučeny metodami počáteční gramotnosti. Poznatky získané z diplomové práce je možné použít při výuce anglického jazyka, ale mohou být i inspirací pro výuku počáteční gramotnosti na českých školách. Klíčová slova Předškolní ročník První ročník základní školy Národní kurikulum Metody výuky počáteční...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to present one of the aspekts of teaching of early reading and writing in primary schools in England. By this aspekt we mean methods that are used during teaching early reading and writing. The theoretical part of the diploma thesis familiarize the reader with the education system in England as whole, describes the National Curriculum and closely familiarize the reader with the pre-school curriculum and primary school curriculum. From both curriculums are pointed out especially those aspects which relate to teaching English language. In addition, there will be presented programs of teaching early reading and writing and closely described methods of teaching early reading and writing. The practical part of diploma thesis is based on research which was performed in community primary school "Dale Community Primary School". The research was conducted by several methods: questionnaire survey, observation and controlled observation. The questionnaires and observation aimed at finding methods of teaching early reading and writing which are used at the specific primary school. In addition, two modelled lessons were prepared and later reflected. During both modelled lessons were used methods of teaching early reading and writing. The knowledge and information gained from...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPředškolní ročníkcs_CZ
dc.subjectPrvní ročník základní školycs_CZ
dc.subjectNárodní kurikulumcs_CZ
dc.subjectMetody výuky počáteční gramotnostics_CZ
dc.subjectProgramy výuky počáteční gramotnostics_CZ
dc.subjectPhonicscs_CZ
dc.subjectEarly Years Foundation Stageen_US
dc.subjectKey Stage 1 - 1. Yearen_US
dc.subjectThe National Curriculumen_US
dc.subjectMethods of teaching early reading and writingen_US
dc.subjectProgrammes of teaching early reading and writingen_US
dc.subjectPhonicsen_US
dc.titleMetody výuky počátečního čtení a psaní na základních školách v Angliics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-22
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId121182
dc.title.translatedMethods of teaching early reading and writing in primary schools in Englanden_US
dc.contributor.refereeRychlíková, Marie
dc.identifier.aleph001777852
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s jedním z aspektů výuky počátečního čtení a psaní na základních školách v Anglii. Tímto aspektem jsou metody, které jsou při výuce počátečního čtení a psaní používány. Teoretická část diplomové práce přiblíží čtenáři vzdělávací systém v Anglii jako celek, popíše Národní kurikulum a blíže čtenáře seznámí s kurikulem předškolního a primárního vzdělávání, kde bude kladen důraz na informace související s výukou anglického jazyka. Dále budou čtenáři předloženy programy výuky počáteční gramotnosti a blíže popsány jednotlivé metody výuky počátečního čtení a psaní. Praktická část diplomové práce je založena na výzkumu provedeném na komunitní základní škole "Dale Community Primary School". Výzkum byl proveden několika metodami: dotazníkovým šetřením, pozorováním a řízeným pozorováním. Dotazníky a pozorováním byly zjištěny metody počáteční gramotnosti, které jsou na dané škole používány. Dále byly zrealizovány a následně reflektovány dvě modelové lekce, jež byly odučeny metodami počáteční gramotnosti. Poznatky získané z diplomové práce je možné použít při výuce anglického jazyka, ale mohou být i inspirací pro výuku počáteční gramotnosti na českých školách. Klíčová slova Předškolní ročník První ročník základní školy Národní kurikulum Metody výuky počáteční...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this diploma thesis is to present one of the aspekts of teaching of early reading and writing in primary schools in England. By this aspekt we mean methods that are used during teaching early reading and writing. The theoretical part of the diploma thesis familiarize the reader with the education system in England as whole, describes the National Curriculum and closely familiarize the reader with the pre-school curriculum and primary school curriculum. From both curriculums are pointed out especially those aspects which relate to teaching English language. In addition, there will be presented programs of teaching early reading and writing and closely described methods of teaching early reading and writing. The practical part of diploma thesis is based on research which was performed in community primary school "Dale Community Primary School". The research was conducted by several methods: questionnaire survey, observation and controlled observation. The questionnaires and observation aimed at finding methods of teaching early reading and writing which are used at the specific primary school. In addition, two modelled lessons were prepared and later reflected. During both modelled lessons were used methods of teaching early reading and writing. The knowledge and information gained from...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV