dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Staňková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T15:57:54Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T15:57:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/71362 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. V teoretické části přibližuje pozici tohoto tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Praktická část prezentuje akční výzkum, který je zaměřen na reflexi vlastní praxe. Zkoumá možnosti konkrétních způsobů a forem spolupráce třídního učitele s rodiči na základě analýzy efektivity spolupráce mezi rodinou a školou evaluačního nástroje "Kompetentní učitel 21. století: Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA". Tento výzkum potvrdil, že rodiče jakoukoli nabídku na bližší zapojení do školního vzdělávání většinou vítají a vybírají si z ní takový typ spolupráce, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám a možnostem. KLÍČOVÁ SLOVA: škola, rodiče, spolupráce, komunikace, standardy, Začít spolu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with cooperation between family and school at the beginning of school attendance. Position of that subject in Czech education system is clarified in the theoretical part, as well as some educational programs and initiatives focusing on this domain of a teacher's work. The practical part presents action research, which is focused on the reflection of my own work experience. It explores possibilities of specific methods and forms of cooperation of class teacher with parents according to an analysis of effectiveness of cooperation between family and school evaluation tool of "Competent Educators of the 21st Century: ISSA's Definition of Quality Pedagogy". This research confirmed that the parents welcome any offer to closer involment in school education and choose the kind of cooperation that best suits their needs and abilities. KEYWORDS: school, parents, communication, standards, Step By Step. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | škola | cs_CZ |
dc.subject | rodiče | cs_CZ |
dc.subject | spolupráce | cs_CZ |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | standardy | cs_CZ |
dc.subject | Začít spolu | cs_CZ |
dc.subject | school | en_US |
dc.subject | parents | en_US |
dc.subject | communication | en_US |
dc.subject | standards | en_US |
dc.subject | Step By Step | en_US |
dc.title | Spolupráce rodičů a školy na počátku školní docházky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-05-22 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 132683 | |
dc.title.translated | Cooperation between parents and school at the beginning of school attendance | en_US |
dc.contributor.referee | Stará, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001777849 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. V teoretické části přibližuje pozici tohoto tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Praktická část prezentuje akční výzkum, který je zaměřen na reflexi vlastní praxe. Zkoumá možnosti konkrétních způsobů a forem spolupráce třídního učitele s rodiči na základě analýzy efektivity spolupráce mezi rodinou a školou evaluačního nástroje "Kompetentní učitel 21. století: Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA". Tento výzkum potvrdil, že rodiče jakoukoli nabídku na bližší zapojení do školního vzdělávání většinou vítají a vybírají si z ní takový typ spolupráce, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám a možnostem. KLÍČOVÁ SLOVA: škola, rodiče, spolupráce, komunikace, standardy, Začít spolu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis deals with cooperation between family and school at the beginning of school attendance. Position of that subject in Czech education system is clarified in the theoretical part, as well as some educational programs and initiatives focusing on this domain of a teacher's work. The practical part presents action research, which is focused on the reflection of my own work experience. It explores possibilities of specific methods and forms of cooperation of class teacher with parents according to an analysis of effectiveness of cooperation between family and school evaluation tool of "Competent Educators of the 21st Century: ISSA's Definition of Quality Pedagogy". This research confirmed that the parents welcome any offer to closer involment in school education and choose the kind of cooperation that best suits their needs and abilities. KEYWORDS: school, parents, communication, standards, Step By Step. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |