Show simple item record

Cooperation between parents and school at the beginning of school attendance
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorStaňková, Eva
dc.date.accessioned2017-05-27T15:57:54Z
dc.date.available2017-05-27T15:57:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71362
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. V teoretické části přibližuje pozici tohoto tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Praktická část prezentuje akční výzkum, který je zaměřen na reflexi vlastní praxe. Zkoumá možnosti konkrétních způsobů a forem spolupráce třídního učitele s rodiči na základě analýzy efektivity spolupráce mezi rodinou a školou evaluačního nástroje "Kompetentní učitel 21. století: Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA". Tento výzkum potvrdil, že rodiče jakoukoli nabídku na bližší zapojení do školního vzdělávání většinou vítají a vybírají si z ní takový typ spolupráce, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám a možnostem. KLÍČOVÁ SLOVA: škola, rodiče, spolupráce, komunikace, standardy, Začít spolu.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with cooperation between family and school at the beginning of school attendance. Position of that subject in Czech education system is clarified in the theoretical part, as well as some educational programs and initiatives focusing on this domain of a teacher's work. The practical part presents action research, which is focused on the reflection of my own work experience. It explores possibilities of specific methods and forms of cooperation of class teacher with parents according to an analysis of effectiveness of cooperation between family and school evaluation tool of "Competent Educators of the 21st Century: ISSA's Definition of Quality Pedagogy". This research confirmed that the parents welcome any offer to closer involment in school education and choose the kind of cooperation that best suits their needs and abilities. KEYWORDS: school, parents, communication, standards, Step By Step.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectspoluprácecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectstandardycs_CZ
dc.subjectZačít spolucs_CZ
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectstandardsen_US
dc.subjectStep By Stepen_US
dc.titleSpolupráce rodičů a školy na počátku školní docházkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-22
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId132683
dc.title.translatedCooperation between parents and school at the beginning of school attendanceen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph001777849
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. V teoretické části přibližuje pozici tohoto tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Praktická část prezentuje akční výzkum, který je zaměřen na reflexi vlastní praxe. Zkoumá možnosti konkrétních způsobů a forem spolupráce třídního učitele s rodiči na základě analýzy efektivity spolupráce mezi rodinou a školou evaluačního nástroje "Kompetentní učitel 21. století: Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA". Tento výzkum potvrdil, že rodiče jakoukoli nabídku na bližší zapojení do školního vzdělávání většinou vítají a vybírají si z ní takový typ spolupráce, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám a možnostem. KLÍČOVÁ SLOVA: škola, rodiče, spolupráce, komunikace, standardy, Začít spolu.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with cooperation between family and school at the beginning of school attendance. Position of that subject in Czech education system is clarified in the theoretical part, as well as some educational programs and initiatives focusing on this domain of a teacher's work. The practical part presents action research, which is focused on the reflection of my own work experience. It explores possibilities of specific methods and forms of cooperation of class teacher with parents according to an analysis of effectiveness of cooperation between family and school evaluation tool of "Competent Educators of the 21st Century: ISSA's Definition of Quality Pedagogy". This research confirmed that the parents welcome any offer to closer involment in school education and choose the kind of cooperation that best suits their needs and abilities. KEYWORDS: school, parents, communication, standards, Step By Step.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV