Show simple item record

Analysis of didactic interaction with selected handball teams
dc.contributor.advisorTůma, Martin
dc.creatorPeerová, Šárka
dc.date.accessioned2017-05-27T15:43:50Z
dc.date.available2017-05-27T15:43:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71285
dc.description.abstractNázev práce: Analýza didaktické interakce u vybraných družstev házené Cíle práce: Cílem práce je analyzovat chování a projevy trenérů z různých klubů v kategorii mladších žákyň během tří utkání na turnaji, zaznamenat jejich výsledky a poté jejich průměrné hodnoty na utkání porovnat mezi sebou a s teorií. Posuzovány budou hodnoty ze zkráceného kategoriálního systému analýzy didaktické interakce (ADI) a především poměry průměrných hodnot vybraných subkategorií mezi jednotlivými trenéry. Metoda: Údaje jsme získali od trenérů v podobě hlasového záznamu, který byl analyzován pomocí metody ADI. Na vyhodnocování získaných podkladů jsou použity metody numerické - tabulky a graf. Výsledky: Podle teorie je u trenéra dětí důležitý integrační projev a korekce. To podle získaných výsledků odpovídá. V praxi trenéři podávají spíše informace dominantní formou projevu. Projev integrační se ale také objevuje. Zaznamenána byla také korekce, která je v poměru s pozorováním nízká. Klíčová slova: Trenér, utkání, korekce, děti, házená, ADIcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of didactic interaction with selected handball teams Objectives: The aim is to analyze the behavior and speech of coaches from various clubs in the female junior category during three matches at a tournament, record the results and then compare their average values per match with each other and with the theory. The final assessment will show values from a truncated system of analysis didactic interaction (ADI) and in particular the ratio of the average values from selected subcategories among the coaches. Methods: We received the data from coaches in the form of a voice recording. The evaluation of the obtained data is numerical forms - tables and graph. Results: According to the theory, coaches should praise their charges and correct their mistakes. This corresponds with the obtained results. During practices, information is relayed using a dominant form of expression and praise is minimal. Also, the rate of correction in comparison to the rate of observation was low. Key words: Coach, match, correction, children, handball, ADIen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectTrenércs_CZ
dc.subjectutkánícs_CZ
dc.subjectkorekcecs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectházenács_CZ
dc.subjectADIcs_CZ
dc.subjectCoachen_US
dc.subjectmatchen_US
dc.subjectcorrectionen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjecthandballen_US
dc.subjectADIen_US
dc.titleAnalýza didaktické interakce u vybraných družstev házenécs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-18
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId127255
dc.title.translatedAnalysis of didactic interaction with selected handball teamsen_US
dc.contributor.refereeSüss, Vladimír
dc.identifier.aleph001854315
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Analýza didaktické interakce u vybraných družstev házené Cíle práce: Cílem práce je analyzovat chování a projevy trenérů z různých klubů v kategorii mladších žákyň během tří utkání na turnaji, zaznamenat jejich výsledky a poté jejich průměrné hodnoty na utkání porovnat mezi sebou a s teorií. Posuzovány budou hodnoty ze zkráceného kategoriálního systému analýzy didaktické interakce (ADI) a především poměry průměrných hodnot vybraných subkategorií mezi jednotlivými trenéry. Metoda: Údaje jsme získali od trenérů v podobě hlasového záznamu, který byl analyzován pomocí metody ADI. Na vyhodnocování získaných podkladů jsou použity metody numerické - tabulky a graf. Výsledky: Podle teorie je u trenéra dětí důležitý integrační projev a korekce. To podle získaných výsledků odpovídá. V praxi trenéři podávají spíše informace dominantní formou projevu. Projev integrační se ale také objevuje. Zaznamenána byla také korekce, která je v poměru s pozorováním nízká. Klíčová slova: Trenér, utkání, korekce, děti, házená, ADIcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of didactic interaction with selected handball teams Objectives: The aim is to analyze the behavior and speech of coaches from various clubs in the female junior category during three matches at a tournament, record the results and then compare their average values per match with each other and with the theory. The final assessment will show values from a truncated system of analysis didactic interaction (ADI) and in particular the ratio of the average values from selected subcategories among the coaches. Methods: We received the data from coaches in the form of a voice recording. The evaluation of the obtained data is numerical forms - tables and graph. Results: According to the theory, coaches should praise their charges and correct their mistakes. This corresponds with the obtained results. During practices, information is relayed using a dominant form of expression and praise is minimal. Also, the rate of correction in comparison to the rate of observation was low. Key words: Coach, match, correction, children, handball, ADIen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV