Zobrazit minimální záznam

Possibilities and limits of work with motivation of pupils with ADHD and ADD syndrome at first degree of primary school
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorDvořáková, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-27T14:59:03Z
dc.date.available2017-05-27T14:59:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71040
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Možnosti a meze práce s motivací u žáků se syndromem ADHD a ADD na prvním stupni ZŠ se specializuje na hledání efektivní motivace u zmíněných žáků. V teoretické části diplomové práce budou vymezeny pojmy motivace, syndrom ADHD a ADD, vyučovací metoda, organizační forma, hodnocení, vztah učitele a žáka. Dále bude provedena dílčí analýza jednotlivých pojmů a vztahů mezi nimi. Zpracovaná teoretická východiska budou zohledněna v empirické části. Cílem empirické části bude vypozorovat efektivní způsob motivace žáků se syndromem ADHD a ADD integrovaných v běžné třídě na prvním stupni základní školy. Z výzkumných metod bude použito přímé a zúčastněné pozorování, kazuistika, analýza prací žáků. Klíčová slova: motivace, ADHD, ADD, vyučovací metoda, organizační forma, hodnocení, vztah učitele a žákacs_CZ
dc.description.abstractThe thesis titled Possibilities and limits of work with motivation of pupils with ADHD and ADD syndrome at first degree of primary school specializes in finding effective motivation of these pupils. In the theoretical part of the thesis will be defined notions of motivation, ADHD and ADD, teaching methods, organizational forms, evaluating the relationship between teacher and pupil. It will also be a sub-analysis of individual concepts and relationships between them. Processed theoretical background will be taken into account in the practical part. The practical part will pick out the most effective way of motivating pupils with ADD and ADHD syndrome integrated in the regular classroom at primary school. The research methods will be used direct and participant observation, case study, analysis of pupils' projects. Key words: motivation, ADHD, ADD, teaching methods, organizational forms, assessment, teacher-pupil relationshipen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectADHDcs_CZ
dc.subjectADDcs_CZ
dc.subjectvyučovací metodacs_CZ
dc.subjectorganizační formacs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectvztah učitele a žákacs_CZ
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectADHDen_US
dc.subjectADDen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectorganizational formsen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectteacher-pupil relationshipen_US
dc.titleMožnosti a meze práce s motivací u žáků se syndromem ADHD a ADD na prvním stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId119433
dc.title.translatedPossibilities and limits of work with motivation of pupils with ADHD and ADD syndrome at first degree of primary schoolen_US
dc.contributor.refereeHorská, Petra
dc.identifier.aleph001777618
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Možnosti a meze práce s motivací u žáků se syndromem ADHD a ADD na prvním stupni ZŠ se specializuje na hledání efektivní motivace u zmíněných žáků. V teoretické části diplomové práce budou vymezeny pojmy motivace, syndrom ADHD a ADD, vyučovací metoda, organizační forma, hodnocení, vztah učitele a žáka. Dále bude provedena dílčí analýza jednotlivých pojmů a vztahů mezi nimi. Zpracovaná teoretická východiska budou zohledněna v empirické části. Cílem empirické části bude vypozorovat efektivní způsob motivace žáků se syndromem ADHD a ADD integrovaných v běžné třídě na prvním stupni základní školy. Z výzkumných metod bude použito přímé a zúčastněné pozorování, kazuistika, analýza prací žáků. Klíčová slova: motivace, ADHD, ADD, vyučovací metoda, organizační forma, hodnocení, vztah učitele a žákacs_CZ
uk.abstract.enThe thesis titled Possibilities and limits of work with motivation of pupils with ADHD and ADD syndrome at first degree of primary school specializes in finding effective motivation of these pupils. In the theoretical part of the thesis will be defined notions of motivation, ADHD and ADD, teaching methods, organizational forms, evaluating the relationship between teacher and pupil. It will also be a sub-analysis of individual concepts and relationships between them. Processed theoretical background will be taken into account in the practical part. The practical part will pick out the most effective way of motivating pupils with ADD and ADHD syndrome integrated in the regular classroom at primary school. The research methods will be used direct and participant observation, case study, analysis of pupils' projects. Key words: motivation, ADHD, ADD, teaching methods, organizational forms, assessment, teacher-pupil relationshipen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017776180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV