Zobrazit minimální záznam

Comparison of Czech television presidental debates after the first round of direct presidential election and their impact on the change of candidate's media image
dc.contributor.advisorŠmíd, Milan
dc.creatorNémethová, Eva
dc.date.accessioned2017-05-27T14:52:42Z
dc.date.available2017-05-27T14:52:42Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71006
dc.description.abstractTato práce se zabývá čtyřmi televizními debatami České televize, televize Nova a Prima family, které byly odvysílány ve dnech 17., 18., 23. a 24. ledna 2013. Jde o jediné televizní debaty, které se uskutečnily v období mezi prvním a druhým kolem přímé prezidentské volby. Práce nejprve shrnuje zavedení přímé volby prezidenta v České republice spolu s vývojem volebních kampaní všech jedenácti kandidátů, popisuje průběh prvního kola a mezidobí před druhým kolem volby. Dále práce zmíněné čtyři debaty podrobuje hloubkové analýze, konkrétně analýze kvantitativní v kombinaci s obsahovou analýzou obrazu. Výsledky zkoumání jsou doplněny hodnotovými poznatky z příspěvků Lidových novin, Hospodářských novin a Blesku (s datací od 13. do 25. ledna 2013), kde jsou reflektovány sledované debaty.cs_CZ
dc.description.abstractThis work focuses on four television debates od Czech television, television Nova and television Prima family, which were aired on the January 17, 18, 23 and 24, 2013. These are the only television debates, which took place between the first and the second round of the direct presidential election. The thesis summarizes the formation of the direct presidential election in the Czech Republic along with the development of the electoral campaigns of eleven candidates, describes the progress of the first round and the interim before the second round of the direct presidential election. Furthermore, the work subjectes these four debates to in- depth analysis, quantitative analysis, particularly combinated with a content image analysis. The research results are supplemented by qualitative findings from newspaper articles from the Lidove noviny, Hospodarské noviny and Blesk (January 13 to 25, 2013) reflecting monitored debates.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectpřímá volbacs_CZ
dc.subjectprezidentcs_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjectprezidentská debatacs_CZ
dc.subjectobrazová analýzacs_CZ
dc.subjectkomparacecs_CZ
dc.subjectKarel Schwarzenbergcs_CZ
dc.subjectMiloš Zemancs_CZ
dc.subjectdirect electionen_US
dc.subjectpresidenten_US
dc.subjecttelevisionen_US
dc.subjectpresidential debateen_US
dc.subjectimage analysisen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectKarel Schwarzenbergen_US
dc.subjectMilos Zemanen_US
dc.titleSrovnání českých televizních debat po prvním kole přímé volby prezidenta a jejich vliv na proměnu mediálního obrazu prezidentských kandidátůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-18
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId137390
dc.title.translatedComparison of Czech television presidental debates after the first round of direct presidential election and their impact on the change of candidate's media imageen_US
dc.contributor.refereeHájek, Roman
dc.identifier.aleph001784497
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá čtyřmi televizními debatami České televize, televize Nova a Prima family, které byly odvysílány ve dnech 17., 18., 23. a 24. ledna 2013. Jde o jediné televizní debaty, které se uskutečnily v období mezi prvním a druhým kolem přímé prezidentské volby. Práce nejprve shrnuje zavedení přímé volby prezidenta v České republice spolu s vývojem volebních kampaní všech jedenácti kandidátů, popisuje průběh prvního kola a mezidobí před druhým kolem volby. Dále práce zmíněné čtyři debaty podrobuje hloubkové analýze, konkrétně analýze kvantitativní v kombinaci s obsahovou analýzou obrazu. Výsledky zkoumání jsou doplněny hodnotovými poznatky z příspěvků Lidových novin, Hospodářských novin a Blesku (s datací od 13. do 25. ledna 2013), kde jsou reflektovány sledované debaty.cs_CZ
uk.abstract.enThis work focuses on four television debates od Czech television, television Nova and television Prima family, which were aired on the January 17, 18, 23 and 24, 2013. These are the only television debates, which took place between the first and the second round of the direct presidential election. The thesis summarizes the formation of the direct presidential election in the Czech Republic along with the development of the electoral campaigns of eleven candidates, describes the progress of the first round and the interim before the second round of the direct presidential election. Furthermore, the work subjectes these four debates to in- depth analysis, quantitative analysis, particularly combinated with a content image analysis. The research results are supplemented by qualitative findings from newspaper articles from the Lidove noviny, Hospodarské noviny and Blesk (January 13 to 25, 2013) reflecting monitored debates.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017844970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV