Komunikační aktivity společnosti Berliner Stadtreinigung v letech 2010-2011: případová studie s ohledem na vnímání značky Pražské služby
Communication Activities of Company Berliner Stadtreinigung in Years 2010-2011. Case Study with Regard to Perception of Brand Pražské služby
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70961Identifikátory
SIS: 138847
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Strielkowski, Wadim
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Berlín, Praha, popeláři, značka, vnímání, komunikace, strategie, případová, studie, hříčkyKlíčová slova (anglicky)
Berlin, Prague, dustmen, brand, perception, communication, strategy, case, study, playPráce se zabývá případovou studií popelářské společnosti Berliner Stadtreinigung, jejíž unikátní komunikační kampaň přepsala novodobé dějiny německé marketingové komunikace. V první kapitole práce popisuje charakteristické rysy této dlouhodobé kampaně, jakožto i jejich historický vývoj a integraci do komplexní reklamní, mediální i kreativní strategie. Pro verifikaci prezentované efektivity kampaně autorka ve druhé kapitole provádí vlastní dotazníkové šetření, zkoumající znalost a vnímání značky BSR i jejích komunikačních aktivit. Sekundárním cílem tohoto šetření je situační komparace s českým trhem, resp. se společností Pražské služby. I její vybrané komunikační aktivity jsou v práci, potažmo v její třetí kapitole, představeny a zhodnoceny. Na závěr dochází k doporučením, jež by mohly optimalizovat stávající komunikaci Pražských služeb a napomoci tak její vyšší efektivitě.
The thesis deals with the case study of Berlin's public cleansing company Berliner Stadtreinigung which communication campaign has changed the modern history of German marketing communication. The first chapter describes characteristic features of this long-term campaign as well as its historical development and integration into the complete advertising, medial and creative strategies. To verify the declared effectiveness of the campaign the author carries out an own survey presented in the second chapter, It examines the knowledge and perception of both BSR's brand and communication activities. The secondary goal of the survey is a situational comparison with the Czech market, resp. the company Pražské služby. Its selected communication activities are introduced and evaluated it the third chapter, too. Finally, the thesis comes up with recommendations how to improve the existing communication of Pražské služby in order to maximize its effectiveness.