Zobrazit minimální záznam

Marketing research of the participant's satisfaction European Company Sport Games 2013 in Prague
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠvec, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-27T13:58:14Z
dc.date.available2017-05-27T13:58:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70707
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013 Cíle práce: Zjištění spokojenosti účastníků s Evropskými firemními sportovními hrami v roce 2013 v Praze. Na základě výsledků z výzkumu se udělá vyhodnocení her a budou navrženy možnosti na zlepšení. Metody: V práci je použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od účastníků Evropských firemních sportovních her v Praze je použito elektronické dotazování. Výsledky: Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Pro lepší přehlednost jsou výsledky v grafech a tabulkách a podrobně popsány. Celkově byli s akcí účastníci spokojeni, největší spokojenost byla s povodňovou komunikací a s ubytováním. Naopak nespokojeni byli s děním na Meeting Point. Výzkum také zjistil, na kterých sportovištích byly největší organizační a technické problémy. V závěrečné části jsou sepsány návrhy a doporučení na zlepšení. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sport, Evropské firemní sportovní hry, ECSG.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of the participant's satisfaction European Company Sport Games 2013 in Prague Objectives: Finding out the participant's satisfaction with European Company Sport Games 2013 in Prague. On the basis of results will be done evaluation and will be proposed possibilities for improvement. Methods: In work uses quantitative marketing research. For the primary data collection from participants of European Company Sport Games in Prague is used electronic questioning. Results: All results are in the practical part. The results are in the graphs and tables and they are described in detail. The participants were generally satisfied with the event, the most with the flooding communication and accommodation. On the other side were dissatisfied with the event at Meeting Point. The research also find out at which sport facilities were the biggest organization and technical problems. At the end part is written the proposal and recommendation for improvement. Keywords: Marketing, marketing research, participant's satisfaction, sport, European Company Sport Games, ECSG.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectEvropské firemní sportovní hrycs_CZ
dc.subjectECSGcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectparticipant's satisfactionen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectEuropean Company Sport Gamesen_US
dc.subjectECSGen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134943
dc.title.translatedMarketing research of the participant's satisfaction European Company Sport Games 2013 in Pragueen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001911820
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013 Cíle práce: Zjištění spokojenosti účastníků s Evropskými firemními sportovními hrami v roce 2013 v Praze. Na základě výsledků z výzkumu se udělá vyhodnocení her a budou navrženy možnosti na zlepšení. Metody: V práci je použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od účastníků Evropských firemních sportovních her v Praze je použito elektronické dotazování. Výsledky: Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Pro lepší přehlednost jsou výsledky v grafech a tabulkách a podrobně popsány. Celkově byli s akcí účastníci spokojeni, největší spokojenost byla s povodňovou komunikací a s ubytováním. Naopak nespokojeni byli s děním na Meeting Point. Výzkum také zjistil, na kterých sportovištích byly největší organizační a technické problémy. V závěrečné části jsou sepsány návrhy a doporučení na zlepšení. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sport, Evropské firemní sportovní hry, ECSG.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of the participant's satisfaction European Company Sport Games 2013 in Prague Objectives: Finding out the participant's satisfaction with European Company Sport Games 2013 in Prague. On the basis of results will be done evaluation and will be proposed possibilities for improvement. Methods: In work uses quantitative marketing research. For the primary data collection from participants of European Company Sport Games in Prague is used electronic questioning. Results: All results are in the practical part. The results are in the graphs and tables and they are described in detail. The participants were generally satisfied with the event, the most with the flooding communication and accommodation. On the other side were dissatisfied with the event at Meeting Point. The research also find out at which sport facilities were the biggest organization and technical problems. At the end part is written the proposal and recommendation for improvement. Keywords: Marketing, marketing research, participant's satisfaction, sport, European Company Sport Games, ECSG.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990019118200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV