Zobrazit minimální záznam

Marketing Research on the Satisfaction of Customers Expreska Jiřího z Poděbrad
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorMachutová, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-27T13:31:35Z
dc.date.available2017-05-27T13:31:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70565
dc.description.abstractNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbrad. Cíle práce: Cílem práce je zjistit spokojenost zákaznic pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti v kritizovaných oblastech FIT centra. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování s výběrem nepravděpodobnostního vzorku. Vybrány byly nejpřístupnější respondentky z populace. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marktingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, Expreska Jiřího z Poděbradcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing Research on the Satisfaction of Customers Expreska Jiřího z Poděbrad. Objectives: The aim of work is find satisfaction of Expreska customers by questionnaire survey and to suggest solution based on research results, which could lead to an improvement in the criticized areas in FIT centre. Method: The method of personal questioning with non-probabilistic sample was chosen for the research. Results: The values obtained are organized in tables and graphs in result section. Key words: Marketing research, Customers Satisfaction, Questionaire, Expreska Jiřího z Poděbrad.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectExpreska Jiříhio z poděbradcs_CZ
dc.subjectMarketing researchen_US
dc.subjectCustomers Satisfactionen_US
dc.subjectQuestionaire,Expreska Jiřího z Poděbraden_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbradcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId135439
dc.title.translatedMarketing Research on the Satisfaction of Customers Expreska Jiřího z Poděbraden_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001853959
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic FIT centra Expreska Jiřího z Poděbrad. Cíle práce: Cílem práce je zjistit spokojenost zákaznic pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti v kritizovaných oblastech FIT centra. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování s výběrem nepravděpodobnostního vzorku. Vybrány byly nejpřístupnější respondentky z populace. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marktingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, Expreska Jiřího z Poděbradcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Research on the Satisfaction of Customers Expreska Jiřího z Poděbrad. Objectives: The aim of work is find satisfaction of Expreska customers by questionnaire survey and to suggest solution based on research results, which could lead to an improvement in the criticized areas in FIT centre. Method: The method of personal questioning with non-probabilistic sample was chosen for the research. Results: The values obtained are organized in tables and graphs in result section. Key words: Marketing research, Customers Satisfaction, Questionaire, Expreska Jiřího z Poděbrad.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990018539590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV