Zobrazit minimální záznam

Entry of New Product on the Pharmaceutical Market
dc.contributor.advisorKostřiba, Jan
dc.creatorMašát, Petr
dc.date.accessioned2017-05-27T13:29:01Z
dc.date.available2017-05-27T13:29:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70552
dc.description.abstractV této práci je věnována pozornost privátní značce potravinových doplňků IPC KOMPLEX společnosti International Pharmaceutical Corporation, a.s., která je nově zaváděna na český trh. Cílem této práce je vyhodnocení výrobních nákladů a prodejů za rok 2013, výpočet obchodní přirážky, marže a celkového hrubého zisku. Následné porovnání prodejů s konkurenčnímu produkty v každé kategorii. Vyhodnocení podléhá také plnění prodejní rozvahy, která byla stanovena před vstupem na trh. Hodnoceny jsou rovněž cíle managementu společnosti, návratnost počáteční investice a předpokládaný pozitivní přinos celého projektu na hospodaření společnosti. Výzkum je zaměřen na monitorování privátní značky. Hodnocena jsou data za kalendářní rok 2013 ze 42 lékáren řetězce IPC v České republice. Data byla poskytnuta exkluzivně pouze pro tuto diplomovou práci. V práci jsou hodnoceny ekonomické dopady privátní značky na farmaceutickém trhu v oblasti potravinových doplňků. Tyto dopady jsou porovnávány s efektem privátních značek v ostatních oborech. Ty jsou všeobecně pokládány za pozitivní a kladně ovlivňující hospodaření silných obchodních řetězců. Výsledkem práce je, i přes dílčí neúspěchy, prokázání celkového pozitivního efektu i ve sledovaném oboru. Privátní značka úspěšně vstoupila na trh a stala se kategorizačním leaderem v lékárnách...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focused on a private brand of food supplements called IPC COMPLEX. IPC COMPLEX is produced by company Pharmaceutical Corporaration, a.s., and has been freshly introduced in the Czech market. The paper aims to assess production costs and sales in 2013, to calculate mark-up, margin and total gross profit. A comparison of sales with the rival products in each category follows. The evaluation is also subjected to meet the balance sheet established before entering the market. Moreover, the aims of the management are assessed together with return on investments and presumed positive impact on management of the society. The research focuses on monitoring the private brand. The data - provided exclusively for this research, were collected in 2013 and represent all 42 pharmacies owned by the chain IPC in the Czech Republic. The thesis tries to evaluate economic impacts of private brand on the pharmaceutical market for food supplements. These consequences are compared with impacts of private brands in other fields. Generally, the impact is believed to be positive and to be beneficial for powerful retail chains. Despite the minor failures, this thesis proved that a private brand of food supplements can have the very same positive impact on the Czech pharmaceutical market. The private brand has...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectfarmaceutický trhcs_CZ
dc.subjectfarmaceutický průmyslcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.subjectpharmaceutical industryen_US
dc.titleVstup nového produktu na farmaceutický trhcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-23
dc.description.departmentDepartment of Social and Clinical Pharmacyen_US
dc.description.departmentKatedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.description.facultyFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
dc.identifier.repId129309
dc.title.translatedEntry of New Product on the Pharmaceutical Marketen_US
dc.contributor.refereeKotlářová, Jana
dc.identifier.aleph001855366
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFarmaciecs_CZ
thesis.degree.disciplinePharmacyen_US
thesis.degree.programFarmaciecs_CZ
thesis.degree.programPharmacyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFarmaceutická fakulta v Hradci Králové::Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Pharmacy in Hradec Králové::Department of Social and Clinical Pharmacyen_US
uk.faculty-name.csFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csFaFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-discipline.enPharmacyen_US
uk.degree-program.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-program.enPharmacyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV této práci je věnována pozornost privátní značce potravinových doplňků IPC KOMPLEX společnosti International Pharmaceutical Corporation, a.s., která je nově zaváděna na český trh. Cílem této práce je vyhodnocení výrobních nákladů a prodejů za rok 2013, výpočet obchodní přirážky, marže a celkového hrubého zisku. Následné porovnání prodejů s konkurenčnímu produkty v každé kategorii. Vyhodnocení podléhá také plnění prodejní rozvahy, která byla stanovena před vstupem na trh. Hodnoceny jsou rovněž cíle managementu společnosti, návratnost počáteční investice a předpokládaný pozitivní přinos celého projektu na hospodaření společnosti. Výzkum je zaměřen na monitorování privátní značky. Hodnocena jsou data za kalendářní rok 2013 ze 42 lékáren řetězce IPC v České republice. Data byla poskytnuta exkluzivně pouze pro tuto diplomovou práci. V práci jsou hodnoceny ekonomické dopady privátní značky na farmaceutickém trhu v oblasti potravinových doplňků. Tyto dopady jsou porovnávány s efektem privátních značek v ostatních oborech. Ty jsou všeobecně pokládány za pozitivní a kladně ovlivňující hospodaření silných obchodních řetězců. Výsledkem práce je, i přes dílčí neúspěchy, prokázání celkového pozitivního efektu i ve sledovaném oboru. Privátní značka úspěšně vstoupila na trh a stala se kategorizačním leaderem v lékárnách...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on a private brand of food supplements called IPC COMPLEX. IPC COMPLEX is produced by company Pharmaceutical Corporaration, a.s., and has been freshly introduced in the Czech market. The paper aims to assess production costs and sales in 2013, to calculate mark-up, margin and total gross profit. A comparison of sales with the rival products in each category follows. The evaluation is also subjected to meet the balance sheet established before entering the market. Moreover, the aims of the management are assessed together with return on investments and presumed positive impact on management of the society. The research focuses on monitoring the private brand. The data - provided exclusively for this research, were collected in 2013 and represent all 42 pharmacies owned by the chain IPC in the Czech Republic. The thesis tries to evaluate economic impacts of private brand on the pharmaceutical market for food supplements. These consequences are compared with impacts of private brands in other fields. Generally, the impact is believed to be positive and to be beneficial for powerful retail chains. Despite the minor failures, this thesis proved that a private brand of food supplements can have the very same positive impact on the Czech pharmaceutical market. The private brand has...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placeHradec Královécs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.identifier.lisID990018553660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV