Show simple item record

An Experience in the Religious Pedagogy
dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.creatorHradská, Kristina
dc.date.accessioned2017-05-27T12:36:30Z
dc.date.available2017-05-27T12:36:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70279
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Prožitek v náboženské pedagogice" je rozbor tohoto tématu z několika různých přístupů a pohledů na danou problematiku. Cílem práce je sledovat a popsat souvislost prožitku a náboženství. Jak funguje prožitek v náboženské pedagogice? Nakolik je obé provázané? Práce je členěna do tří hlavních celků, ty jsou pak tvořeny dalšími podkapitolami. První část je zaměřena na prožitek v obecné rovině. Budeme na něj nahlížet z pohledu náboženství, ale i psychologie. V druhé části pracujeme s prožitkem v procesu přijímání víry, který rozpracoval J.W. Fowler. V poslední, tedy třetí části, zjistíme, jak se s prožitkem pracuje v praxi, konkrétně v náboženské pedagogice celostní výchovy, jejímiž autory jsou Franz Kett a sestra Esther Kaufmannová. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is "An Experience In The Religious Pedagogy" and it analyses this topic from various approaches and points of view on the given topic. The goal of this thesis is to observe and to describe the interrelationship between the expirinece in religion pedadody? What is the interrelationship between these two? The thesis is divided into three main parts, these are then subdivided into several more subchapters. The first part aims at the experience on a general level. Not only will we look at it from religious point of view, but also from psychological point of view. In the second part we will work with the experience within the process of reception of the faith, which was elaborated by J. W. Fowler. In the last third part we will discover, how to work with such experience in practice, especially in religious pedagogy of holistic education as elaborated by Franz Kett and sister Esther Kaufmann. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleProžitek v náboženské pedagogicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId152382
dc.title.translatedAn Experience in the Religious Pedagogyen_US
dc.contributor.refereeMilfait, René
dc.identifier.aleph001785991
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csUspokojivěcs_CZ
thesis.grade.enSatisfactoryen_US
uk.abstract.csPředmětem bakalářské práce "Prožitek v náboženské pedagogice" je rozbor tohoto tématu z několika různých přístupů a pohledů na danou problematiku. Cílem práce je sledovat a popsat souvislost prožitku a náboženství. Jak funguje prožitek v náboženské pedagogice? Nakolik je obé provázané? Práce je členěna do tří hlavních celků, ty jsou pak tvořeny dalšími podkapitolami. První část je zaměřena na prožitek v obecné rovině. Budeme na něj nahlížet z pohledu náboženství, ale i psychologie. V druhé části pracujeme s prožitkem v procesu přijímání víry, který rozpracoval J.W. Fowler. V poslední, tedy třetí části, zjistíme, jak se s prožitkem pracuje v praxi, konkrétně v náboženské pedagogice celostní výchovy, jejímiž autory jsou Franz Kett a sestra Esther Kaufmannová. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this bachelor thesis is "An Experience In The Religious Pedagogy" and it analyses this topic from various approaches and points of view on the given topic. The goal of this thesis is to observe and to describe the interrelationship between the expirinece in religion pedadody? What is the interrelationship between these two? The thesis is divided into three main parts, these are then subdivided into several more subchapters. The first part aims at the experience on a general level. Not only will we look at it from religious point of view, but also from psychological point of view. In the second part we will work with the experience within the process of reception of the faith, which was elaborated by J. W. Fowler. In the last third part we will discover, how to work with such experience in practice, especially in religious pedagogy of holistic education as elaborated by Franz Kett and sister Esther Kaufmann. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990017859910106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV