Využití Hamblinova přístupu k evaluaci vzdělávacích aktivit
Using of Hamblin's Approach to Evaluation of Educational Activities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70199Identifikátory
SIS: 137599
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mühlpachr, Pavel
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Evaluace, hodnocení, vzdělávací aktivita,úroveň reakcí, úroveň učení, úroveň pracovního chování, úroveň organizace, úroveň hodnot, vzdělávání v organizaci, otevřený vzdělávací kurzKlíčová slova (anglicky)
Evaluation, educational aktivity, reaction level, learning level, job behaviour level, organisation level, ultimate value level, education in an organization, open courseTato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Tato bakalářská práce se zabývá Hamblinovým modelem evaluace vzdělávacích aktivit, který tento autor v roce 1974 popsal v publikaci Evaluation and Control of Training. Model se skládá z pěti na sebe navazujících úrovní, které jsou v práci podrobně vysvětleny. Po charakterizování každé úrovně následuje výčet a popis metod, pomocí nichž lze aspekty evaluace na každé úrovni hodnotit. Hamblin svůj model evaluace vytvořil pro potřeby vzdělávání v organizaci. Cílem práce je ověřit, zda lze tento model využít i pro evaluaci otevřeného vzdělávací kurzu, případně jak je potřeba ho pro evaluaci otevřeného kurzu upravit. Klíčová slova Evaluace, hodnocení, Hamblinův přístup k evaluaci, evaluace reakcí, evaluace učení, evaluace pracovního chování, evaluace organizace, evaluace konečných hodnot, vzdělávání, kurz.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vstupní úroveň tlumočnických a jazykových dovedností tlumočníků znakového jazyka
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOWeiserová, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 14. 9. 2012Bakalářská práce se zabývá popisem jazykových kompetencí v českém jazyce, v českém znakovém jazyce a tlumočnických dovedností tlumočníků znakového jazyka odpovídajících úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce ... -
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných matematických úloh žáci ve věku 11 - 12 let
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOBlatská, Dagmar (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)Datum obhajoby: 9. 1. 2017 -
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných slovních úloh žáci ve věku 11 - 12 let
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBlatská, Dagmar (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)Datum obhajoby: 22. 5. 2017