Zobrazit minimální záznam

Creation of electronic materials for chemistry education
dc.contributor.advisorŠulcová, Renata
dc.creatorVáňová, Petra
dc.date.accessioned2017-05-27T11:55:55Z
dc.date.available2017-05-27T11:55:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70088
dc.description.abstractTvorba elektronických studijních opor pro moderní vyučování Bc. Petra Váňová Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2014 Předmětem diplomové práce je vytvoření studijních opor pro distanční vzdělávání a e-learning, které mohou sloužit zároveň i jako inspirace pro vyučující prezenční formy vzdělávání. Teoretická část se zabývá jednak problematikou distančního vzdělávání a e-learningu a v neposlední řadě popisem systému pro řízení výuky Moodle. V praktické části byly na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze v systému Moodle v rámci kurzu MC280P06 Didaktika organické chemie vytvořeny dva učební celky. Tyto učební celky se zabývají tematickými okruhy učiva o karboxylových kyselinách a o derivátech karboxylových kyselin. Mimo poznatků o těchto tématech má náplň učebních celků zprostředkovat účastníkům kurzu z řad studentů učitelství chemie náhled na to, jak mohou vypadat moderní studijní opory, které přispívají k větší efektivitě distančního vzdělávání, ale i prezenční výuky. Tyto učební celky jsou doplněny studijními texty, powerpointovou prezentací, pracovními listy s autorským řešením a návrhy chemických experimentů, jejichž cílem je aplikovat teoretické poznatky do praktické roviny, a testem, který má za úkol ověřit získané znalosti...cs_CZ
dc.description.abstractCreation of electronic materials for chemistry education Bc. Petra Váňová Faculty of Science, Charles University in Prague, 2014 The theme of my thesis is formation of educational instruments/tools for distance education and e-learning which at the same time can be inspirational for teachers of present learning. The theoretical section elaborates on the problems of distance education and e-learning. Furthermore, it describes Moodle, the system for teaching management. For the purpose of the applied section two teaching units were created during the class of Didactics of Organic Chemistry (MC280P06) at Department of Teaching and Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague. The two units focus on the problematic of carboxylic acids and their derivatives. Beside the information about these topics, the contents of the teaching units should provide the students with an insight into modern study tools which increase the effectiveness of distance education as well as present learning. The teaching units are supplemented by study texts, Power Point presentations, handouts with key answers, projects/designs of chemical experiments applying theoretical knowledge to practical level, and a test designed for verifying the improvement of the course participants. The study tools were...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectdistanční vzdělávánícs_CZ
dc.subjecte-learning,Moodlecs_CZ
dc.subjectkarboxylové kyselinycs_CZ
dc.subjectderiváty karboxylových kyselincs_CZ
dc.subjectdistance educationen_US
dc.subjecte-learning,Moodleen_US
dc.subjectcarboxylic acidsen_US
dc.subjectderivatives of carboxylic acidsen_US
dc.titleTvorba elektronických studijních opor pro moderní vyučování chemiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-18
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId92936
dc.title.translatedCreation of electronic materials for chemistry educationen_US
dc.contributor.refereeZákostelná, Barbora
dc.identifier.aleph001855341
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTvorba elektronických studijních opor pro moderní vyučování Bc. Petra Váňová Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2014 Předmětem diplomové práce je vytvoření studijních opor pro distanční vzdělávání a e-learning, které mohou sloužit zároveň i jako inspirace pro vyučující prezenční formy vzdělávání. Teoretická část se zabývá jednak problematikou distančního vzdělávání a e-learningu a v neposlední řadě popisem systému pro řízení výuky Moodle. V praktické části byly na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze v systému Moodle v rámci kurzu MC280P06 Didaktika organické chemie vytvořeny dva učební celky. Tyto učební celky se zabývají tematickými okruhy učiva o karboxylových kyselinách a o derivátech karboxylových kyselin. Mimo poznatků o těchto tématech má náplň učebních celků zprostředkovat účastníkům kurzu z řad studentů učitelství chemie náhled na to, jak mohou vypadat moderní studijní opory, které přispívají k větší efektivitě distančního vzdělávání, ale i prezenční výuky. Tyto učební celky jsou doplněny studijními texty, powerpointovou prezentací, pracovními listy s autorským řešením a návrhy chemických experimentů, jejichž cílem je aplikovat teoretické poznatky do praktické roviny, a testem, který má za úkol ověřit získané znalosti...cs_CZ
uk.abstract.enCreation of electronic materials for chemistry education Bc. Petra Váňová Faculty of Science, Charles University in Prague, 2014 The theme of my thesis is formation of educational instruments/tools for distance education and e-learning which at the same time can be inspirational for teachers of present learning. The theoretical section elaborates on the problems of distance education and e-learning. Furthermore, it describes Moodle, the system for teaching management. For the purpose of the applied section two teaching units were created during the class of Didactics of Organic Chemistry (MC280P06) at Department of Teaching and Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague. The two units focus on the problematic of carboxylic acids and their derivatives. Beside the information about these topics, the contents of the teaching units should provide the students with an insight into modern study tools which increase the effectiveness of distance education as well as present learning. The teaching units are supplemented by study texts, Power Point presentations, handouts with key answers, projects/designs of chemical experiments applying theoretical knowledge to practical level, and a test designed for verifying the improvement of the course participants. The study tools were...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990018553410106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV