Zobrazit minimální záznam

Scrabble
dc.contributor.advisorBabilon, Robert
dc.creatorDvořák, Filip
dc.date.accessioned2017-03-30T14:38:25Z
dc.date.available2017-03-30T14:38:25Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7007
dc.description.abstractTématem předkládané práce je studie deskové hry Scrabble a její převedení do elektronické podoby. Cílem práce je představení možných a používaných přístupů k implementaci systémů realizujících Scrabble a popsání a zhodnocení datových struktur a algoritmů v těchto systémech využívaných. Součástí práce je implementace zvolených řešení. Po stručném seznámení se s pravidly Scrabble a základní analýze problému jsou v jednotlivých kapitolách teoretické části představeny datové struktury používané k uložení slovníku, algoritmy pro vyhledávání tahů a možné přístupy k herním strategiím. Praktická část práce pojednává o zvolených přístupech a zdůvodněních jejich volby. V závěru práce jsou shrnuty možné přínosy vzniklého systému a jeho další případná rozšíření.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject matter of the submitted thesis is a study of the board game Scrabble and its transfer to electronic form. The object of this thesis is to present possible and used approaches in implementation of Scrabble systems and to present and evaluate data structures and algorithms used in those systems. The implementation of the chosen approaches is a part of this thesis. After the brief introduction into the rules of Scrabble and initiatory problem's analyse there are presented data structures used for dictionary storage, move generating algorithms and possible approaches in game strategies. The practical part of this thesis deals with chosen approaches and reasons why they were chosen. At the end of this thesis there is a summary of possible contributions of developed system and its possible following expansions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleScrabblecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-18
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId43982
dc.title.translatedScrabbleen_US
dc.contributor.refereeHric, Jan
dc.identifier.aleph000858140
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem předkládané práce je studie deskové hry Scrabble a její převedení do elektronické podoby. Cílem práce je představení možných a používaných přístupů k implementaci systémů realizujících Scrabble a popsání a zhodnocení datových struktur a algoritmů v těchto systémech využívaných. Součástí práce je implementace zvolených řešení. Po stručném seznámení se s pravidly Scrabble a základní analýze problému jsou v jednotlivých kapitolách teoretické části představeny datové struktury používané k uložení slovníku, algoritmy pro vyhledávání tahů a možné přístupy k herním strategiím. Praktická část práce pojednává o zvolených přístupech a zdůvodněních jejich volby. V závěru práce jsou shrnuty možné přínosy vzniklého systému a jeho další případná rozšíření.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject matter of the submitted thesis is a study of the board game Scrabble and its transfer to electronic form. The object of this thesis is to present possible and used approaches in implementation of Scrabble systems and to present and evaluate data structures and algorithms used in those systems. The implementation of the chosen approaches is a part of this thesis. After the brief introduction into the rules of Scrabble and initiatory problem's analyse there are presented data structures used for dictionary storage, move generating algorithms and possible approaches in game strategies. The practical part of this thesis deals with chosen approaches and reasons why they were chosen. At the end of this thesis there is a summary of possible contributions of developed system and its possible following expansions.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008581400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV