Marketingový plán rozvoje pečovatelské služby Doksy
Marketing plan of developing nursing service Doksy
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69981Identifikátory
SIS: 146282
Katalog UK: 990020099270106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [6830]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rivola, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
17. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
demografický vývoj, marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový plán, péče o seniory, strategické řízení, terénní pečovatelská službaKlíčová slova (anglicky)
demographics, field home care service, marketing, marketing mix, marketing plan, marketing strategy, senior care, strategic managementDiplomová práce se zabývá zpracováním marketingového plánu v oblasti rozvoje konkrétní pečovatelské služby. Cílem práce je pomocí vhodně zvoleného marketingového mixu rozšířit stávající terénní pečovatelskou službu. První, teoretická, část práce vysvětluje marketing, včetně souvisejících pojmů a rozebírá strategické řízení a koncept strategické analýzy. Popisuje zákon o sociálních službách a zásady péče o seniory v přirozeném prostředí, v důsledku demografického vývoje. Praktická část je členěna na kapitolu výzkumnou, zahrnující marketingový výzkum, provedený mezi uživateli terénních pečovatelských služeb a na kapitolu analytickou. Výsledky marketingové strategické analýzy jsou zahrnuty do SWOT analýzy. Na základě zjištěných podkladů je vypracován marketingový plán, v němž je zvolen vhodný marketingový mix pro rozšíření konkrétní terénní pečovatelské služby. Na závěr jsou zhodnoceny výsledky realizace marketingového plánu a provedeno další doporučení, které přispívá k rozšíření služeb a k úspěchu organizace na trhu. Klíčová slova: demografický vývoj, marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový plán, péče o seniory, strategické řízení, terénní pečovatelská služba
The diploma thesis follows up the treatment of marketing plan in area of concrete home care service development. The purpose of the thesis enlarges field home care service by the development of appropriately chosen marketing plan. The first, theoretical, part of thesis explains marketing including related terms, and it analyzes strategic management and the concept of strategic analysis. It describes a law about the social services and the principles of senior care in real surroundings in case of the demographics. The practical part has been articulated for the research chapter, including marketing research between home care service consumers/clients, and the analytical chapter. The result of marketing strategic analysis. On the base of detected documents was developed the marketing plan, which is covering appropriate marketing mix for development concrete field home care services. In conclusion there are valorized objectives of marketing plan realization, and there are another recommendations, whose contribute for enlarge of services and the success of the organization at the market. Keywords: demographics, field home care service, marketing, marketing mix, marketing plan, marketing strategy, senior care, strategic management
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...