Zobrazit minimální záznam

Communication strategy of Peugeot Czech Republic in 2012-2014
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorVaněk, Petr
dc.date.accessioned2017-05-27T11:00:32Z
dc.date.available2017-05-27T11:00:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69788
dc.description.abstract(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.cs_CZ
dc.description.abstractThe first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this thesis. There are introduced concepts such as marketing mix and communication mix and the term "major sport event" is here defined. The second part contains a presentation of the French brand Peugeot and its Czech branch Peugeot Czech Republic. The history of this big French company is described and via descriptive method there is defined the situation of Peugeot Czech Republic in the current Czech car market. In the third, fourth and fifth part of this thesis there is an analysis of the communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014. Firstly, there are always listed the sporting events of the current year, followed by a brief summary of all campaigns by the company Peugeot Czech republic from the same year and in the last parts there are compared major sports event with all those campaigns by Peugeot Czech Republic. The final sixth part contains a comparison of the intensity of each campaign across the years 2012 - 2014. Campaigns are also compared based on other criteria and the final recommendation for the use of sporting events in the communication...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectPeugeotcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectautomobilový průmyslcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectznačkycs_CZ
dc.subjectsportovní akcecs_CZ
dc.subjectCommunication strategyen_US
dc.subjectPeugeoten_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectautomotiveen_US
dc.subjectadvertisinguen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectsport eventen_US
dc.titleKomunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151964
dc.title.translatedCommunication strategy of Peugeot Czech Republic in 2012-2014en_US
dc.contributor.refereeStrielkowski, Wadim
dc.identifier.aleph002006840
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.cs_CZ
uk.abstract.enThe first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this thesis. There are introduced concepts such as marketing mix and communication mix and the term "major sport event" is here defined. The second part contains a presentation of the French brand Peugeot and its Czech branch Peugeot Czech Republic. The history of this big French company is described and via descriptive method there is defined the situation of Peugeot Czech Republic in the current Czech car market. In the third, fourth and fifth part of this thesis there is an analysis of the communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014. Firstly, there are always listed the sporting events of the current year, followed by a brief summary of all campaigns by the company Peugeot Czech republic from the same year and in the last parts there are compared major sports event with all those campaigns by Peugeot Czech Republic. The final sixth part contains a comparison of the intensity of each campaign across the years 2012 - 2014. Campaigns are also compared based on other criteria and the final recommendation for the use of sporting events in the communication...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV