Zobrazit minimální záznam

Behaviour of the football fans-media image and its counterparts
dc.contributor.advisorZáruba, Robert
dc.creatorFiala, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-27T10:57:30Z
dc.date.available2017-05-27T10:57:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69771
dc.description.abstractPráce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. Základními informačními zdroji jsou kromě letitého pozorování autora a odborné literatury také rozhovory s osobnostmi fotbalové veřejnosti. Mezi ně patří sportovní novináři, funkcionáři klubů a samotní fanoušci. Práce je rozdělena na dvě části. První poskytuje teoretický základ, který popisuje vývoj fotbalových fanoušků po sametové revoluci, nemediální vlivy na chování, a posléze možné důsledky jejich interakcí. Druhá část vychází především z rozhovorů a snaží se odpovědět na výzkumnou otázku, zda média hrají zásadní roli ve vývoji a chování fotbalových fanoušků. V konečném hodnocení autor na základě svých poznatků, kromě jejího zodpovězení, nabídne možnosti dalšího vývoje s teorií, jaké faktory mohou k budoucímu chování fanoušků dále přispět. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis work deals with the development of football fans under the influence of the media. Approaching, what factors affect the behavior of fans at the stadium and beyond and what are the consequences of their actions. Thesis is based on the methods of investigation of processes and interactions. Basic sources of information in addition to the observation of the author and literature are interviews with personalities from the football society. These include sports journalists, club officials and fans themselves. The work is divided into two parts. The first provides a theoretical basis, which describes the development of football fans after the Velvet Revolution, the non-media effects on behavior and the possible consequences of their interactions. The second part is based primarily on interviews and tries to answer the research question if the media play a crucial role in the development and behavior of football fans. In the final analysis, the author will, based on his knowledge, apart from its answer, offer opportunities for further development, as well as a theory, which factors may contribute to the future behavior of fans. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFotbalcs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectchovánícs_CZ
dc.subjectvlivcs_CZ
dc.subjectprotipólycs_CZ
dc.subjectFootballen_US
dc.subjectfansen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectbehavioren_US
dc.subjectinfluenceen_US
dc.subjectcounterpartsen_US
dc.titleChování fotbalových fanoušků-mediální obraz a jeho protipólycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-17
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId153075
dc.title.translatedBehaviour of the football fans-media image and its counterpartsen_US
dc.contributor.refereeTrunečka, Ondřej
dc.identifier.aleph002009918
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. Základními informačními zdroji jsou kromě letitého pozorování autora a odborné literatury také rozhovory s osobnostmi fotbalové veřejnosti. Mezi ně patří sportovní novináři, funkcionáři klubů a samotní fanoušci. Práce je rozdělena na dvě části. První poskytuje teoretický základ, který popisuje vývoj fotbalových fanoušků po sametové revoluci, nemediální vlivy na chování, a posléze možné důsledky jejich interakcí. Druhá část vychází především z rozhovorů a snaží se odpovědět na výzkumnou otázku, zda média hrají zásadní roli ve vývoji a chování fotbalových fanoušků. V konečném hodnocení autor na základě svých poznatků, kromě jejího zodpovězení, nabídne možnosti dalšího vývoje s teorií, jaké faktory mohou k budoucímu chování fanoušků dále přispět. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with the development of football fans under the influence of the media. Approaching, what factors affect the behavior of fans at the stadium and beyond and what are the consequences of their actions. Thesis is based on the methods of investigation of processes and interactions. Basic sources of information in addition to the observation of the author and literature are interviews with personalities from the football society. These include sports journalists, club officials and fans themselves. The work is divided into two parts. The first provides a theoretical basis, which describes the development of football fans after the Velvet Revolution, the non-media effects on behavior and the possible consequences of their interactions. The second part is based primarily on interviews and tries to answer the research question if the media play a crucial role in the development and behavior of football fans. In the final analysis, the author will, based on his knowledge, apart from its answer, offer opportunities for further development, as well as a theory, which factors may contribute to the future behavior of fans. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020099180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV