Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race
Marketing and PR Activities of Spartan Race Serial
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69694Identifikátory
SIS: 151918
Kolekce
- Kvalifikační práce [18181]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce "Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race" se zaměřuje na rostoucí oblibu tohoto typu závodění po celém světě. Překážkové závody prožívají v posledním desetiletí obrovský rozmach nejen v USA, ale i v Evropě. Spartan Race představuje v tomto směru jeden z nejúspěšnějších zahraničních konceptů, který jako první vstoupil na český a středoevropský trh vůbec. Tato práce si klade za cíl analyzovat použité marketingové a PR techniky seriálu závodů Spartan Race se zaměřením na online komunikaci. Současně je na výběrovém vzorku 50 respondentů z České a Slovenské republiky zpracováno kvalitativní dotazníkové šetření, které má odhalit silné a slabé stránky výše zmíněného seriálu závodů. Důraz je kladen nejen na organizační schopnosti pořadatelů, ale i na celkovou komunikaci směrem k zákazníkovi.
The "Marketing and PR Activities of Spartan Race Serial" focuses on the growing popularity of this type of racing around the world. Hurdle races experienced a huge boom in the last decade not only in the US but also in Europe. Spartan Race is, in this respect, one of the most successful international concepts which first entered the Czech market and Central European market in general. This work aims to analyze the used marketing and PR techniques of Spartan Race Series races with a focus on online communication. At the same time, a qualitative survey was conducted on a sample of 50 respondents from the Czech and Slovak Republics. It is to identify the strengths and weaknesses of the aforementioned series of races. Emphasis is placed not only on the organizational skills of the organizers, but also on overall communication towards the customer.