dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Šedová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T10:09:14Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T10:09:14Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/69502 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je zjistit souvislost mezi nekázní žáků při výuce na prvním stupni základní školy a učitelskými strategiemi řešení nekázně. Jedná se o zjištění, zda závisí kázeň žáků na strategiích učitele a zda pod jejich vlivem dochází také k minimalizaci nekázně žáků při výuce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The objective of the diploma thesis is to ascertain the causalities between the junior school pupils'lack of discipline and teachers'strategies for finding out solutions to indiscipline. In the focus of attention, it is to find out if pupils'discipline depends on a teacher's strategies, and if minimisation of pupils'indiscipline during lessons occurs as a result of them. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | primární škola | cs_CZ |
dc.subject | nekázeň žáků | cs_CZ |
dc.subject | vyučovací styl učitele | cs_CZ |
dc.subject | řízení školní třídy | cs_CZ |
dc.subject | junior school | en_US |
dc.subject | pupils'indiscipline | en_US |
dc.subject | a teacher's teaching style | en_US |
dc.subject | school class management | en_US |
dc.title | Učitelské strategie řešení nekázně žáků při výuce na 1.stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-04 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 132657 | |
dc.title.translated | Teacher's strategies for answering to lack of discipline of pupils during education at primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Stará, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001877405 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je zjistit souvislost mezi nekázní žáků při výuce na prvním stupni základní školy a učitelskými strategiemi řešení nekázně. Jedná se o zjištění, zda závisí kázeň žáků na strategiích učitele a zda pod jejich vlivem dochází také k minimalizaci nekázně žáků při výuce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The objective of the diploma thesis is to ascertain the causalities between the junior school pupils'lack of discipline and teachers'strategies for finding out solutions to indiscipline. In the focus of attention, it is to find out if pupils'discipline depends on a teacher's strategies, and if minimisation of pupils'indiscipline during lessons occurs as a result of them. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018774050106986 | |