Učitelské strategie řešení nekázně žáků při výuce na 1.stupni ZŠ
Teacher's strategies for answering to lack of discipline of pupils during education at primary school
diplomová práce (NEOBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69502Identifikátory
SIS: 132657
Kolekce
- Kvalifikační práce [17354]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stará, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
4. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
primární škola, nekázeň žáků, vyučovací styl učitele, řízení školní třídyKlíčová slova (anglicky)
junior school, pupils'indiscipline, a teacher's teaching style, school class managementCílem diplomové práce je zjistit souvislost mezi nekázní žáků při výuce na prvním stupni základní školy a učitelskými strategiemi řešení nekázně. Jedná se o zjištění, zda závisí kázeň žáků na strategiích učitele a zda pod jejich vlivem dochází také k minimalizaci nekázně žáků při výuce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The objective of the diploma thesis is to ascertain the causalities between the junior school pupils'lack of discipline and teachers'strategies for finding out solutions to indiscipline. In the focus of attention, it is to find out if pupils'discipline depends on a teacher's strategies, and if minimisation of pupils'indiscipline during lessons occurs as a result of them. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)