Zobrazit minimální záznam

Problem Statement of Inclusion of ICT into Education of Pedagogical Workers
dc.contributor.advisorSvoboda, Petr
dc.creatorPolívková, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-27T10:08:29Z
dc.date.available2017-05-27T10:08:29Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69498
dc.description.abstractPráce se soustředí na problematiku zapojování informačních a komunikačních technologií do vzdělávání pedagogických pracovníků. Definuje pojmy učitel, ředitel, vzdělávání, mapuje zájem a možnosti pedagogů o informační a komunikační technologie, ale také představuje různé možnosti, pomocí kterých se mohou pedagogové vzdělávat. Přehledně vysvětluje, jak docházelo k získávání dat, se kterými se následně pracovalo. Získané informace z dotazníkového šetření a nestrukturovaných rozhovorů jsou zpracovány a analyzovány. Se získanými výsledky se dále pracovalo a byly porovnávány s tvrzeními. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a na jejich základě je v příloze vypracováno doporučení, které je určeno managementu škol s přihlédnutím na různě velké školy. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, sebevzdělávání, znalosti, dovednosti, ICT,cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to explore the possibilities of involvement of information and communication technologies in teachers' training. It defines the terms teacher, director, education, mapping interest and availability of teachers of information and communication technologies, but also presents various options that can contribute to teachers' education. It clearly explains how the subsequently used data had been collected. The information obtained from the questionnaires and unstructured interviews were processed and analyzed. Obtained results are further used and compared with the statements. The conclusion summarizes the results and on their basis recommendations are elaborated in the annex, which is intended for the school management, taking into account the different sizes of school. KEY WORDS: Teacher, self teaching, knowledge, abilities, ICTen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectUčitelcs_CZ
dc.subjectsebevzdělávánícs_CZ
dc.subjectznalostics_CZ
dc.subjectdovednostics_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectTeacheren_US
dc.subjectself teachingen_US
dc.subjectknowledgeen_US
dc.subjectabilitiesen_US
dc.subjectICTen_US
dc.titleProblematika zapojování ICT do vzdělávání pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-12
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148329
dc.title.translatedProblem Statement of Inclusion of ICT into Education of Pedagogical Workersen_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph001852900
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se soustředí na problematiku zapojování informačních a komunikačních technologií do vzdělávání pedagogických pracovníků. Definuje pojmy učitel, ředitel, vzdělávání, mapuje zájem a možnosti pedagogů o informační a komunikační technologie, ale také představuje různé možnosti, pomocí kterých se mohou pedagogové vzdělávat. Přehledně vysvětluje, jak docházelo k získávání dat, se kterými se následně pracovalo. Získané informace z dotazníkového šetření a nestrukturovaných rozhovorů jsou zpracovány a analyzovány. Se získanými výsledky se dále pracovalo a byly porovnávány s tvrzeními. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a na jejich základě je v příloze vypracováno doporučení, které je určeno managementu škol s přihlédnutím na různě velké školy. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, sebevzdělávání, znalosti, dovednosti, ICT,cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to explore the possibilities of involvement of information and communication technologies in teachers' training. It defines the terms teacher, director, education, mapping interest and availability of teachers of information and communication technologies, but also presents various options that can contribute to teachers' education. It clearly explains how the subsequently used data had been collected. The information obtained from the questionnaires and unstructured interviews were processed and analyzed. Obtained results are further used and compared with the statements. The conclusion summarizes the results and on their basis recommendations are elaborated in the annex, which is intended for the school management, taking into account the different sizes of school. KEY WORDS: Teacher, self teaching, knowledge, abilities, ICTen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990018529000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV