dc.contributor.advisor | Lorenzová, Jitka | |
dc.creator | Šrejberová, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T10:00:12Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T10:00:12Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/69454 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce objasňuje roli, kterou hraje předškolní vzdělávání pro úspěšné zařazení sociokulturně znevýhodněných dětí do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část charakterizuje podmínky současného předškolního vzdělávání s ohledem na specifika rodin pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Výzkumná část se zabývá zjišťováním názorů a postojů rodičů a pedagogických pracovníků na danou problematiku a sleduje pokroky v rozvoji dětí během výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis clarifies the role that preschool education plays in the successful inclusion of culturally disadvantaged children into mainstream education. The theoretical part characterizes the conditions of present preschool education with regard to the specifics of families from socially and culturally disadvantaged backgrounds. The research part is aimed at identifying the views and attitudes of parents and teaching staff on the issue and monitoring the progress in the development of children during the educational process in kindergarten. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Předškolní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | přípravná třída | cs_CZ |
dc.subject | sociokulturní znevýhodnění | cs_CZ |
dc.subject | multikulturní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Preschool education | en_US |
dc.subject | kindergarten | en_US |
dc.subject | preparatory class | en_US |
dc.subject | social and cultural disadvantage | en_US |
dc.subject | multicultural education | en_US |
dc.title | Role předškolního vzdělávání při práci s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-16 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 120669 | |
dc.title.translated | The role of preschool education by working with children from socioculturally disadvantaged environment | en_US |
dc.contributor.referee | Komárková, Tereza | |
dc.identifier.aleph | 001853638 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce objasňuje roli, kterou hraje předškolní vzdělávání pro úspěšné zařazení sociokulturně znevýhodněných dětí do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část charakterizuje podmínky současného předškolního vzdělávání s ohledem na specifika rodin pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Výzkumná část se zabývá zjišťováním názorů a postojů rodičů a pedagogických pracovníků na danou problematiku a sleduje pokroky v rozvoji dětí během výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis clarifies the role that preschool education plays in the successful inclusion of culturally disadvantaged children into mainstream education. The theoretical part characterizes the conditions of present preschool education with regard to the specifics of families from socially and culturally disadvantaged backgrounds. The research part is aimed at identifying the views and attitudes of parents and teaching staff on the issue and monitoring the progress in the development of children during the educational process in kindergarten. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018536380106986 | |