Show simple item record

Formative assesment of a pupil at primary school
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorKuldová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-27T09:54:33Z
dc.date.available2017-05-27T09:54:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69422
dc.description.abstractBibliografický záznam KULDOVÁ, Jana. Formativní hodnocení žáka na 1. stupni primární školy: diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta pedagogická, Katedra primární pedagogiky, 2014. 118 listů, 12 listů příloh. Vedoucí diplomové práce PhDr. Helena Hejlová, PhD. Abstrakt Cílem diplomové práce je zjistit, jak může školní formativní hodnocení vytvářet podmínky pro podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáků obecně a zvláště u ohrožené skupiny dětí ve školách při dětských domovech se školou. Teoretická část pojednává o formativním školním hodnocení, jeho funkcích a specifikách při socializaci a osobnostním rozvoji žáků. Druhou oblastí, na kterou se teoretická část zaměřuje, jsou možnosti a meze školní výuky dětí mladšího školního věku při ústavních zařízeních. Praktická část předkládá návrh koncepce formativního školního hodnocení, které má vliv na sociální rozvoj dětí s nařízenou ústavní či ochrannou výchovou. Tato koncepce vychází z analýzy podmínek a požadavků školního hodnocení stanovených v celostátních kurikulárních dokumentech a ve školních vzdělávacích programech škol a případové studie školy při dětském domově se školou. Klíčová slova: hodnocení, formativní hodnocení, ohrožené dítě, socializace, specifické poruchy vzdělávání, sebehodnocenícs_CZ
dc.description.abstractBook description KULDOVÁ, Jana. Formative evaluation of the pupil on the 1. the degree of primary school: Diploma thesis. Prague: Charles University, Faculty of education, Department of primary education, 2014. 118 sheets, 12 sheets of annexes. Senior thesis PhDr. Helena Hejlová, PhD. Abstrakt The aim of the thesis is to determine how can school the formative evaluation to create conditions for the promotion of pupils ' personal and social development in General, and especially on vulnerable groups of children in schools in the children's home with the school. The theoretical section discusses the formative school ratings, its features and specifics of the socialization and personality development of the students. The second area, which is the theoretical part, the possibilities and limits of the school are teaching younger school-age children in institutional care. The practical part of a proposal for a concept of the formative evaluation of the school, which has an impact on the social development of children with ordered institutional and protective upbringing. This concept is based on an analysis of the conditions and requirements laid down in the national evaluation of school curricular documents and school education programmes in schools and case studies school at the children's home with the school....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectformativní hodnocenícs_CZ
dc.subjectohrožené dítěcs_CZ
dc.subjectsocializacecs_CZ
dc.subjectspecifické poruchy vzdělávánícs_CZ
dc.subjectsebehodnocenícs_CZ
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectformative assessmenten_US
dc.subjectrisk of child socializationen_US
dc.subjectspecific learning disorderen_US
dc.subjectself-esteemen_US
dc.titleFormativní hodnocení žáka na 1.stupni primární školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-04
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId132660
dc.title.translatedFormative assesment of a pupil at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph001852470
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBibliografický záznam KULDOVÁ, Jana. Formativní hodnocení žáka na 1. stupni primární školy: diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta pedagogická, Katedra primární pedagogiky, 2014. 118 listů, 12 listů příloh. Vedoucí diplomové práce PhDr. Helena Hejlová, PhD. Abstrakt Cílem diplomové práce je zjistit, jak může školní formativní hodnocení vytvářet podmínky pro podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáků obecně a zvláště u ohrožené skupiny dětí ve školách při dětských domovech se školou. Teoretická část pojednává o formativním školním hodnocení, jeho funkcích a specifikách při socializaci a osobnostním rozvoji žáků. Druhou oblastí, na kterou se teoretická část zaměřuje, jsou možnosti a meze školní výuky dětí mladšího školního věku při ústavních zařízeních. Praktická část předkládá návrh koncepce formativního školního hodnocení, které má vliv na sociální rozvoj dětí s nařízenou ústavní či ochrannou výchovou. Tato koncepce vychází z analýzy podmínek a požadavků školního hodnocení stanovených v celostátních kurikulárních dokumentech a ve školních vzdělávacích programech škol a případové studie školy při dětském domově se školou. Klíčová slova: hodnocení, formativní hodnocení, ohrožené dítě, socializace, specifické poruchy vzdělávání, sebehodnocenícs_CZ
uk.abstract.enBook description KULDOVÁ, Jana. Formative evaluation of the pupil on the 1. the degree of primary school: Diploma thesis. Prague: Charles University, Faculty of education, Department of primary education, 2014. 118 sheets, 12 sheets of annexes. Senior thesis PhDr. Helena Hejlová, PhD. Abstrakt The aim of the thesis is to determine how can school the formative evaluation to create conditions for the promotion of pupils ' personal and social development in General, and especially on vulnerable groups of children in schools in the children's home with the school. The theoretical section discusses the formative school ratings, its features and specifics of the socialization and personality development of the students. The second area, which is the theoretical part, the possibilities and limits of the school are teaching younger school-age children in institutional care. The practical part of a proposal for a concept of the formative evaluation of the school, which has an impact on the social development of children with ordered institutional and protective upbringing. This concept is based on an analysis of the conditions and requirements laid down in the national evaluation of school curricular documents and school education programmes in schools and case studies school at the children's home with the school....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV