Zobrazit minimální záznam

Class climate
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorSvobodová, Martina
dc.date.accessioned2017-05-27T09:54:12Z
dc.date.available2017-05-27T09:54:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69420
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat kritéria kvality klimatu ve školní třídě, pojednat roli učitele na 1. stupni jako spolutvůrce klimatu, požadavky na něj a požadované profesní kompetence. Analyzovat podmínky pro tvorbu klimatu na straně žáků - zejména vývojovou podmíněnost a podmíněnost vznikající v závislosti na složení třídy. Za využití metod pedagogického výzkumu a pedagogicko-psychologické diagnostiky pozorování popsat problematiku nově sestavených tříd z hlediska utváření vztahů mezi žáky při výuce i mimo ni.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to analyze the criteria of the school class climate quality, to deal with the role of the primary school teacher as a co-creator of the climate, with the requirements that are laid on the teacher and the required proffesional competences. The thesis also deals with analysis of the conditions that create the school climate from the pupils' point of view - especially the development compliance that originates from the dependence on the class composition. Another aim of the thesis is to describe issue of newly-made casses on the grounds of created relationships between the pupils both during and outside the lessons. The methods of educational survey and educational-psychological diagnosis were used.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprimární škola,klima školní třídy,diagnostika třídního klimatu,péče o třídní klimacs_CZ
dc.subjectnově vytvořená třídacs_CZ
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectclass climateen_US
dc.subjectclass climate diagnostics,class climate careen_US
dc.subjectnewly created classen_US
dc.titleKlima třídycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-04
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId132664
dc.title.translatedClass climateen_US
dc.contributor.refereeVoda, Jan
dc.identifier.aleph001852469
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je analyzovat kritéria kvality klimatu ve školní třídě, pojednat roli učitele na 1. stupni jako spolutvůrce klimatu, požadavky na něj a požadované profesní kompetence. Analyzovat podmínky pro tvorbu klimatu na straně žáků - zejména vývojovou podmíněnost a podmíněnost vznikající v závislosti na složení třídy. Za využití metod pedagogického výzkumu a pedagogicko-psychologické diagnostiky pozorování popsat problematiku nově sestavených tříd z hlediska utváření vztahů mezi žáky při výuce i mimo ni.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this diploma thesis is to analyze the criteria of the school class climate quality, to deal with the role of the primary school teacher as a co-creator of the climate, with the requirements that are laid on the teacher and the required proffesional competences. The thesis also deals with analysis of the conditions that create the school climate from the pupils' point of view - especially the development compliance that originates from the dependence on the class composition. Another aim of the thesis is to describe issue of newly-made casses on the grounds of created relationships between the pupils both during and outside the lessons. The methods of educational survey and educational-psychological diagnosis were used.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990018524690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV