Zobrazit minimální záznam

Communication activities of Divadlo pod Palmovkou in the years 2012-2014
dc.contributor.advisorOrban, Karol
dc.creatorLosová, Anna
dc.date.accessioned2017-05-27T09:49:46Z
dc.date.available2017-05-27T09:49:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69395
dc.description.abstractBakalářská práce Komunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014 je analýzou marketingové komunikace zmíněné instituce ve vymezeném období. Pojednává taktéž o marketingu divadla a významu divadla jako komunikačního média. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu kultury. Následuje podrobná analýza jednotlivých nástrojů komunikace a způsobů jejich využívání v Divadle pod Palmovkou. Práce představuje Divadlo pod Palmovkou v kontextu jeho pohnuté historie včetně dvou povodní, které divadlo zasáhly. Ve sledovaném období došlo také po velmi dlouhé době ke změně vedení Divadla pod Palmovkou, které tak bude postupně měnit svou tvář. V závěru práce dochází ke kritickému zhodnocení marketingové komunikace divadla a jsou navržena doporučení k odstranění některých nedostatků v oblasti komunikace.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis Communication Activities of Divadlo pod Palmovkou between 2012 and 2014 analyses the marketing communication of the mentioned institution in the given period. The importance of theatre marketing and the function of theater as a medium of communication are also discussed. In the theoretical part, the basic terms used in cultural marketing are provided. This is followed by a detailed analysis of the various communication tools and methods used by Divadlo pod Palmovkou. The thesis describes Divadlo pod Palmovkou in the context of its moved history including two floods that hit the theater. In the given period, the management of Divadlo pod Palmovkou was changed after a very long time, resulting in a gradual change to its face. In the conclusion, the marketing communication of the theatre is critically evaluated and recommendations are suggested to overcome some of the shortcomings in this area.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectArts marketingcs_CZ
dc.subjectDivadlo pod Palmovkoucs_CZ
dc.subjectstudio PALMOFFkacs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.subjectdivadlocs_CZ
dc.subjectArts marketingen_US
dc.subjectTheatre pod Palmovkouen_US
dc.subjectstudio PALMOFFkaen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectarten_US
dc.subjecttheatreen_US
dc.titleKomunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152213
dc.title.translatedCommunication activities of Divadlo pod Palmovkou in the years 2012-2014en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph002006775
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014 je analýzou marketingové komunikace zmíněné instituce ve vymezeném období. Pojednává taktéž o marketingu divadla a významu divadla jako komunikačního média. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu kultury. Následuje podrobná analýza jednotlivých nástrojů komunikace a způsobů jejich využívání v Divadle pod Palmovkou. Práce představuje Divadlo pod Palmovkou v kontextu jeho pohnuté historie včetně dvou povodní, které divadlo zasáhly. Ve sledovaném období došlo také po velmi dlouhé době ke změně vedení Divadla pod Palmovkou, které tak bude postupně měnit svou tvář. V závěru práce dochází ke kritickému zhodnocení marketingové komunikace divadla a jsou navržena doporučení k odstranění některých nedostatků v oblasti komunikace.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis Communication Activities of Divadlo pod Palmovkou between 2012 and 2014 analyses the marketing communication of the mentioned institution in the given period. The importance of theatre marketing and the function of theater as a medium of communication are also discussed. In the theoretical part, the basic terms used in cultural marketing are provided. This is followed by a detailed analysis of the various communication tools and methods used by Divadlo pod Palmovkou. The thesis describes Divadlo pod Palmovkou in the context of its moved history including two floods that hit the theater. In the given period, the management of Divadlo pod Palmovkou was changed after a very long time, resulting in a gradual change to its face. In the conclusion, the marketing communication of the theatre is critically evaluated and recommendations are suggested to overcome some of the shortcomings in this area.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020067750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV