dc.contributor.advisor | Záliš, Zdeněk | |
dc.creator | Bláhová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T11:23:22Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T11:23:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/69238 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje Evropské strategii internetu lépe uzpůsobenému dětem. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představena strategie Evropské komise k podpoře lepšího internetového obsahu. Text čtenáře seznamuje se strategií, zkoumá ji a sleduje průběh její implementace se zaměřením na Českou republiku. Druhým celkem práce je praktická část skládající se z průzkumu chování českých dětí na internetu. Obsahem praktické části práce je vlastní průzkum, který proběhnul mezi dětmi navštěvujícími pátou třídu na třech českých základních školách. Praktická část práce ve svém shrnutí porovnává výsledky průzkumu s teoretickými poznatky z první části práce. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the European Strategy for a Better Internet for Children. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part the strategy of European Commission for a better online content is presented. Strategy is introduced to readers. A basic introduction into the strategy background is presented and examined. The explanation also focuses on progress of strategy's implementation with a special attention paid to the Czech Republic. The second practical part of the thesis consists of an own research of behavior of Czech children on the internet. The research was held among children attending the fifth grade at three Czech elementary schools. The survey results are compared to the theoretical findings from the first part of the thesis. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Internet | en_US |
dc.subject | kids | en_US |
dc.subject | safe internet | en_US |
dc.subject | European Union | en_US |
dc.subject | European Union strategy | en_US |
dc.subject | risks of the internet | en_US |
dc.subject | better internet content | en_US |
dc.subject | better internet | en_US |
dc.subject | internet for children | en_US |
dc.subject | online protection of children | en_US |
dc.subject | Internet | cs_CZ |
dc.subject | děti | cs_CZ |
dc.subject | bezpečný internet | cs_CZ |
dc.subject | Evropská unie | cs_CZ |
dc.subject | strategie Evropské unie | cs_CZ |
dc.subject | rizika | cs_CZ |
dc.subject | lepší obsah internetu | cs_CZ |
dc.subject | lepší internet | cs_CZ |
dc.subject | internet pro děti | cs_CZ |
dc.subject | ochrana dětí on-line | cs_CZ |
dc.title | Evropská strategie pro internet lépe uzpůsobený dětem | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-03 | |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
dc.description.department | Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 123792 | |
dc.title.translated | European Strategy for a Better Internet for Children | en_US |
dc.contributor.referee | Zbiejczuk, Adam | |
dc.identifier.aleph | 001847458 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information Studies and Librarianship | en_US |
thesis.degree.discipline | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Information Studies and Librarianship | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information Studies and Librarianship | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information Studies and Librarianship | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se věnuje Evropské strategii internetu lépe uzpůsobenému dětem. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představena strategie Evropské komise k podpoře lepšího internetového obsahu. Text čtenáře seznamuje se strategií, zkoumá ji a sleduje průběh její implementace se zaměřením na Českou republiku. Druhým celkem práce je praktická část skládající se z průzkumu chování českých dětí na internetu. Obsahem praktické části práce je vlastní průzkum, který proběhnul mezi dětmi navštěvujícími pátou třídu na třech českých základních školách. Praktická část práce ve svém shrnutí porovnává výsledky průzkumu s teoretickými poznatky z první části práce. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis deals with the European Strategy for a Better Internet for Children. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part the strategy of European Commission for a better online content is presented. Strategy is introduced to readers. A basic introduction into the strategy background is presented and examined. The explanation also focuses on progress of strategy's implementation with a special attention paid to the Czech Republic. The second practical part of the thesis consists of an own research of behavior of Czech children on the internet. The research was held among children attending the fifth grade at three Czech elementary schools. The survey results are compared to the theoretical findings from the first part of the thesis. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018474580106986 | |