Show simple item record

Koordinovaný pohyb virtuálních agentů v Unreal Tournament 2004
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorKlein, Michal
dc.date.accessioned2017-05-27T09:11:54Z
dc.date.available2017-05-27T09:11:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69193
dc.description.abstractPohyb ve formacích je typ koordinovaného pohybu, který udržuje virtuální agenty v striktním, předem určeném tvaru. Tato práce se zabývá vytvořením robustního parametrizovatelného skupinového navigátoru, který je schopen nav- igovat skupinu distribuovaných agentů v rámci 3D prostředí počítačové hry Un- real Tournament 2004. Navigátor je schopen udržet formaci navzdory překážkám prostředí a šířky chodeb. Před psaním této práce nebyl žádný způsob, jak kon- trolovat a navigovat virtuální agenty jako skupinu. Toto dává uživatelům Poga- mutu platformu, která umožňuje vytváření a řízení virtuálních agentů, provo- zování tohoto navigátoru pro týmové úkoly nebo další experimentování s touto technologií. To jim dává možnost vytvářet své vlastní vzory formací a použít je se skupinovým navigátorem. 1cs_CZ
dc.description.abstractFormation movement is a type of coordinated movement that keeps virtual agents in a strict, prespecified shape. This thesis deals with creating a ro- bust, parametrized group navigator, that is capable of navigating a group of distributed agents through a 3D environment of a computer game Unreal Tour- nament 2004. The navigator is capable of maintaining the formation in spite of environmental obstacles and a corridor width. Before writing this thesis, there was no way to control and navigate virtual agents as a group. This gives users of Pogamut, a platform that allows creating and controlling virtual agents, to operate this navigator for team tasks or experiment with this technology fur- ther. It gives them the ability to create their own formation patterns and use them with the group navigator. 1en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectvirtuální agentics_CZ
dc.subjectkoordinacecs_CZ
dc.subjectpohyb ve formacics_CZ
dc.subjectvirtual agentsen_US
dc.subjectcoordinationen_US
dc.subjectmovement in formationen_US
dc.titleCoordinated Movement of Virtual Agents in Unreal Tournament 2004en_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-04
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId149455
dc.title.translatedKoordinovaný pohyb virtuálních agentů v Unreal Tournament 2004cs_CZ
dc.contributor.refereeSurynek, Pavel
dc.identifier.aleph001847814
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPohyb ve formacích je typ koordinovaného pohybu, který udržuje virtuální agenty v striktním, předem určeném tvaru. Tato práce se zabývá vytvořením robustního parametrizovatelného skupinového navigátoru, který je schopen nav- igovat skupinu distribuovaných agentů v rámci 3D prostředí počítačové hry Un- real Tournament 2004. Navigátor je schopen udržet formaci navzdory překážkám prostředí a šířky chodeb. Před psaním této práce nebyl žádný způsob, jak kon- trolovat a navigovat virtuální agenty jako skupinu. Toto dává uživatelům Poga- mutu platformu, která umožňuje vytváření a řízení virtuálních agentů, provo- zování tohoto navigátoru pro týmové úkoly nebo další experimentování s touto technologií. To jim dává možnost vytvářet své vlastní vzory formací a použít je se skupinovým navigátorem. 1cs_CZ
uk.abstract.enFormation movement is a type of coordinated movement that keeps virtual agents in a strict, prespecified shape. This thesis deals with creating a ro- bust, parametrized group navigator, that is capable of navigating a group of distributed agents through a 3D environment of a computer game Unreal Tour- nament 2004. The navigator is capable of maintaining the formation in spite of environmental obstacles and a corridor width. Before writing this thesis, there was no way to control and navigate virtual agents as a group. This gives users of Pogamut, a platform that allows creating and controlling virtual agents, to operate this navigator for team tasks or experiment with this technology fur- ther. It gives them the ability to create their own formation patterns and use them with the group navigator. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV