dc.contributor.advisor | Gemrot, Jakub | |
dc.creator | Klein, Michal | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T09:11:54Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T09:11:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/69193 | |
dc.description.abstract | Pohyb ve formacích je typ koordinovaného pohybu, který udržuje virtuální agenty v striktním, předem určeném tvaru. Tato práce se zabývá vytvořením robustního parametrizovatelného skupinového navigátoru, který je schopen nav- igovat skupinu distribuovaných agentů v rámci 3D prostředí počítačové hry Un- real Tournament 2004. Navigátor je schopen udržet formaci navzdory překážkám prostředí a šířky chodeb. Před psaním této práce nebyl žádný způsob, jak kon- trolovat a navigovat virtuální agenty jako skupinu. Toto dává uživatelům Poga- mutu platformu, která umožňuje vytváření a řízení virtuálních agentů, provo- zování tohoto navigátoru pro týmové úkoly nebo další experimentování s touto technologií. To jim dává možnost vytvářet své vlastní vzory formací a použít je se skupinovým navigátorem. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | Formation movement is a type of coordinated movement that keeps virtual agents in a strict, prespecified shape. This thesis deals with creating a ro- bust, parametrized group navigator, that is capable of navigating a group of distributed agents through a 3D environment of a computer game Unreal Tour- nament 2004. The navigator is capable of maintaining the formation in spite of environmental obstacles and a corridor width. Before writing this thesis, there was no way to control and navigate virtual agents as a group. This gives users of Pogamut, a platform that allows creating and controlling virtual agents, to operate this navigator for team tasks or experiment with this technology fur- ther. It gives them the ability to create their own formation patterns and use them with the group navigator. 1 | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | virtuální agenti | cs_CZ |
dc.subject | koordinace | cs_CZ |
dc.subject | pohyb ve formaci | cs_CZ |
dc.subject | virtual agents | en_US |
dc.subject | coordination | en_US |
dc.subject | movement in formation | en_US |
dc.title | Coordinated Movement of Virtual Agents in Unreal Tournament 2004 | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-04 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 149455 | |
dc.title.translated | Koordinovaný pohyb virtuálních agentů v Unreal Tournament 2004 | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Surynek, Pavel | |
dc.identifier.aleph | 001847814 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Pohyb ve formacích je typ koordinovaného pohybu, který udržuje virtuální agenty v striktním, předem určeném tvaru. Tato práce se zabývá vytvořením robustního parametrizovatelného skupinového navigátoru, který je schopen nav- igovat skupinu distribuovaných agentů v rámci 3D prostředí počítačové hry Un- real Tournament 2004. Navigátor je schopen udržet formaci navzdory překážkám prostředí a šířky chodeb. Před psaním této práce nebyl žádný způsob, jak kon- trolovat a navigovat virtuální agenty jako skupinu. Toto dává uživatelům Poga- mutu platformu, která umožňuje vytváření a řízení virtuálních agentů, provo- zování tohoto navigátoru pro týmové úkoly nebo další experimentování s touto technologií. To jim dává možnost vytvářet své vlastní vzory formací a použít je se skupinovým navigátorem. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | Formation movement is a type of coordinated movement that keeps virtual agents in a strict, prespecified shape. This thesis deals with creating a ro- bust, parametrized group navigator, that is capable of navigating a group of distributed agents through a 3D environment of a computer game Unreal Tour- nament 2004. The navigator is capable of maintaining the formation in spite of environmental obstacles and a corridor width. Before writing this thesis, there was no way to control and navigate virtual agents as a group. This gives users of Pogamut, a platform that allows creating and controlling virtual agents, to operate this navigator for team tasks or experiment with this technology fur- ther. It gives them the ability to create their own formation patterns and use them with the group navigator. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018478140106986 | |