Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy of the Auction House Vltavin in the Years 2013-2014
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorSeimlová, Anna
dc.date.accessioned2017-05-27T08:03:47Z
dc.date.available2017-05-27T08:03:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68831
dc.description.abstractVzhledem k rozmachu aukčního prodeje uměleckých děl v České republice se autorka snaží demonstrovat na vybrané aukční síni adekvátnost užívaných komunikačních nástrojů. Analýza vychází nejen z odborné literatury, ale i z vlastních zkušeností autorky, která se zúčastnila několika sálových aukcí. Práce popisuje mechanismus aukce uměleckých děl, který se skládá z výběru položek, stanovení jejich adekvátní vyvolávací ceny, zvolení si správné cílové skupiny a využití vhodných marketingových i komunikačních metod. Postupným vývojem aukčních síní v České republice se začaly formovat nejsilnější hráči na aukčním trhu, ke kterým patří i zkoumaná Aukční síň Vltavín. Výsledky práce poukazují na její využívání odlišných komunikačních a marketingových metod na rozdíl od konkurence, což jí však nezaručuje lepší ekonomické výsledky a společenský věhlas. Ojedinělým jevem je spolupráce Aukční síně Vltavín s další významnou aukční síní - Galerií Kodl, která poskytuje neobyčejné možnosti prodeje uměleckých děl na aukčním trhu. Při oslovení svých stálých či potenciálních zákazníků využívají nejen klasické komunikační prostředky, ale i nové informační technologie. Internetové stránky Aukční síně Vltavín oproti konkurenci patří k důležitému prostoru pro zprostředkování obchodu s uměleckými předměty.cs_CZ
dc.description.abstractDue to development of sales of art work at auction in Czech republic author tries to demonstrate at chosen auction house an adequacy of communication channels. The analysis is not only based on scientific literature but also based on author own experience. The paper describes art auction mechanism that consists of choice of art work, setting adequate starting price, choice of the right target group and use of appropriate marketing and communication mix. Gradual development of auction houses in Czech republic began to form the strongest players in the market where it belongs Aucton House Vltavín. The results of the study points out the use of its different communication and marketing methods, unlike the competition, but it does not guarantee better economic results and social prestige. Unique cooperation of Auction House Vltavín with another major auction house - Gallery Kodl provides uncommon possibilities to sell art works on the auction market. In reaching its permanent or potential customers it uses not only traditional means of communication, but also new information technology. The website of Auction House Vltavín over the competition include important space for brokering of art objects.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectaukcecs_CZ
dc.subjectAukční síň Vltavíncs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectumělecké dílo a uměleccs_CZ
dc.subjectAuctionen_US
dc.subjectAuction House Vltavinen_US
dc.subjectCommunication Mixen_US
dc.subjectArt Work and Artisten_US
dc.titleMarketingová strategie Aukční síně Vltavín v letech 2013-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138875
dc.title.translatedMarketing Strategy of the Auction House Vltavin in the Years 2013-2014en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001784100
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVzhledem k rozmachu aukčního prodeje uměleckých děl v České republice se autorka snaží demonstrovat na vybrané aukční síni adekvátnost užívaných komunikačních nástrojů. Analýza vychází nejen z odborné literatury, ale i z vlastních zkušeností autorky, která se zúčastnila několika sálových aukcí. Práce popisuje mechanismus aukce uměleckých děl, který se skládá z výběru položek, stanovení jejich adekvátní vyvolávací ceny, zvolení si správné cílové skupiny a využití vhodných marketingových i komunikačních metod. Postupným vývojem aukčních síní v České republice se začaly formovat nejsilnější hráči na aukčním trhu, ke kterým patří i zkoumaná Aukční síň Vltavín. Výsledky práce poukazují na její využívání odlišných komunikačních a marketingových metod na rozdíl od konkurence, což jí však nezaručuje lepší ekonomické výsledky a společenský věhlas. Ojedinělým jevem je spolupráce Aukční síně Vltavín s další významnou aukční síní - Galerií Kodl, která poskytuje neobyčejné možnosti prodeje uměleckých děl na aukčním trhu. Při oslovení svých stálých či potenciálních zákazníků využívají nejen klasické komunikační prostředky, ale i nové informační technologie. Internetové stránky Aukční síně Vltavín oproti konkurenci patří k důležitému prostoru pro zprostředkování obchodu s uměleckými předměty.cs_CZ
uk.abstract.enDue to development of sales of art work at auction in Czech republic author tries to demonstrate at chosen auction house an adequacy of communication channels. The analysis is not only based on scientific literature but also based on author own experience. The paper describes art auction mechanism that consists of choice of art work, setting adequate starting price, choice of the right target group and use of appropriate marketing and communication mix. Gradual development of auction houses in Czech republic began to form the strongest players in the market where it belongs Aucton House Vltavín. The results of the study points out the use of its different communication and marketing methods, unlike the competition, but it does not guarantee better economic results and social prestige. Unique cooperation of Auction House Vltavín with another major auction house - Gallery Kodl provides uncommon possibilities to sell art works on the auction market. In reaching its permanent or potential customers it uses not only traditional means of communication, but also new information technology. The website of Auction House Vltavín over the competition include important space for brokering of art objects.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017841000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV