Zobrazit minimální záznam

Communication of the town Mikulov in years 2012-2013
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorPláničková, Karolína
dc.date.accessioned2017-05-27T07:57:39Z
dc.date.available2017-05-27T07:57:39Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68804
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mikulov v letech 2012 - 2013 je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Mikulov v oblasti cestovního ruchu. Práce analyzuje aktivity města v rámci komunikačního mixu, informačních center, prezentace na veletrzích a spolupráce s partnerskými městy. Zaměřuje pozornost na vinařskou, aktivní a kulturní turistiku, která představuje potenciál pro růst cestovního ruchu v budoucnu. V závěru definuje práce pomocí SWOT analýzy silné a slabé stránky komunikace města a předkládá návrh na zlepšení komunikačních aktivit do budoucna.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis on the topic of Communication of the town Mikulov in years 2012 - 2013 is description and analysis of communication activities of the town Mikulov in tourism. The thesis analyzes activities of the city within the communication mix, information centers, presentation at tourism fairs and cooperation with twinned cities. It focuses on wine, active and culture tourism, which is potential for a growth of tourism in the future. At the conclusion the thesis defines by using SWOT analysis strengths and weaknesses of the communication and submits a proposal how to improve communication activities in the future.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMikulovcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectcestovní ruchcs_CZ
dc.subjectdestinace cestovního ruchucs_CZ
dc.subjecthistoriecs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectMikuloven_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourism destinationen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleKomunikace města Mikulov v letech 2012-2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138869
dc.title.translatedCommunication of the town Mikulov in years 2012-2013en_US
dc.contributor.refereeStrielkowski, Wadim
dc.identifier.aleph001784098
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mikulov v letech 2012 - 2013 je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Mikulov v oblasti cestovního ruchu. Práce analyzuje aktivity města v rámci komunikačního mixu, informačních center, prezentace na veletrzích a spolupráce s partnerskými městy. Zaměřuje pozornost na vinařskou, aktivní a kulturní turistiku, která představuje potenciál pro růst cestovního ruchu v budoucnu. V závěru definuje práce pomocí SWOT analýzy silné a slabé stránky komunikace města a předkládá návrh na zlepšení komunikačních aktivit do budoucna.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this bachelor thesis on the topic of Communication of the town Mikulov in years 2012 - 2013 is description and analysis of communication activities of the town Mikulov in tourism. The thesis analyzes activities of the city within the communication mix, information centers, presentation at tourism fairs and cooperation with twinned cities. It focuses on wine, active and culture tourism, which is potential for a growth of tourism in the future. At the conclusion the thesis defines by using SWOT analysis strengths and weaknesses of the communication and submits a proposal how to improve communication activities in the future.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017840980106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV