Zobrazit minimální záznam

NATO and it's communication activities, case study of the Czech republic
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorPrchlík, Václav
dc.date.accessioned2017-05-27T07:51:52Z
dc.date.available2017-05-27T07:51:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68772
dc.description.abstractBakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika se věnuje problematice informování veřejnosti o bezpečnostně politických tématech na území České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy politická a institucionální komunikace. Dále je představena Severoatlantická aliance z hlediska její role, aktivit a vztahu k České republice. V praktické části se věnuji deskripci hlavních komunikačních kanálů Severoatlantické aliance na území naší republiky a vymezení prioritních komunikačních témat a cílové skupiny komunikace NATO. Věnuji se jak globálním, tak i lokálním informačním platformám, mezi něž patří internetové či facebookové stránky, informační centrum či speciální akce vztahující se k NATO. V závěrečné části analyzuji obsah vybraných komunikačních kanálů ve vztahu k prioritním komunikačním tématům a České republice.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis named NATO and its communication activities, case study of the Czech republic is dedicated to the issues of public awareness about security political topics concerning the Czech republic. The theoretical part defines terms political and institutional communication. The North Atlantic Treaty Organization is presented subsequently, emphasising its main function, activities and relationship to the Czech Republic. Main communication channels of NATO in the Czech republic are stressed in the practical part of this bachelor thesis and priority communication topics and target groups of NATO's communication activities are defined. I describe both the global and local information platforms, including web and Facebook pages, information centre and special events dedicated to NATO. In the final part of this thesis, I analyse the content of chosen communication channels, paying attention to those priority communicational topics.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNATOcs_CZ
dc.subjectkomunikační aktivitycs_CZ
dc.subjectprioritní tématacs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectinstitucionální komunikacecs_CZ
dc.subjectDny NATOcs_CZ
dc.subjectNATOen_US
dc.subjectcommunication activitiesen_US
dc.subjectpriority topicsen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectinstitutional communicationen_US
dc.subjectNATO Daysen_US
dc.titleNATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republikacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138871
dc.title.translatedNATO and it's communication activities, case study of the Czech republicen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph001783744
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika se věnuje problematice informování veřejnosti o bezpečnostně politických tématech na území České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy politická a institucionální komunikace. Dále je představena Severoatlantická aliance z hlediska její role, aktivit a vztahu k České republice. V praktické části se věnuji deskripci hlavních komunikačních kanálů Severoatlantické aliance na území naší republiky a vymezení prioritních komunikačních témat a cílové skupiny komunikace NATO. Věnuji se jak globálním, tak i lokálním informačním platformám, mezi něž patří internetové či facebookové stránky, informační centrum či speciální akce vztahující se k NATO. V závěrečné části analyzuji obsah vybraných komunikačních kanálů ve vztahu k prioritním komunikačním tématům a České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis named NATO and its communication activities, case study of the Czech republic is dedicated to the issues of public awareness about security political topics concerning the Czech republic. The theoretical part defines terms political and institutional communication. The North Atlantic Treaty Organization is presented subsequently, emphasising its main function, activities and relationship to the Czech Republic. Main communication channels of NATO in the Czech republic are stressed in the practical part of this bachelor thesis and priority communication topics and target groups of NATO's communication activities are defined. I describe both the global and local information platforms, including web and Facebook pages, information centre and special events dedicated to NATO. In the final part of this thesis, I analyse the content of chosen communication channels, paying attention to those priority communicational topics.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017837440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV