Show simple item record

The Communication of Mensa ČR Organization
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorMerunková, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-27T07:51:17Z
dc.date.available2017-05-27T07:51:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68769
dc.description.abstractBakalářská práce Komunikace společenské organizace Mensa ČR se zabývá prezentací a komunikačními aktivitami neziskové organizace Mensa ČR, sdružující nadprůměrně inteligentní jedince. Cílem práce je představit organizaci Mensa ČR, její činnost a poslání v kontextu problematiky nadaných dětí v České republice, a zároveň popsat a zhodnotit efektivitu využívání konkrétních komunikačních prostředků organizace. V první části autorka uvádí čtenáře do problematiky, zabývá se definicí nadaných dětí, legislativou jejich vzdělávání, sociálními problémy s nimi spojenými, a vyjmenovává důležité organizace pro nadané děti v České republice. Dále blíže představuje organizaci Mensa ČR a její činnost, a určuje její cílové skupiny. Druhá část práce se věnuje analýze a zhodnocení všech důležitých komunikačních prostředků využívaných organizací ke komunikaci k interní i externí veřejnosti. Součástí práce je tak analýza on-line komunikace nebo obsahová analýza členského časopisu. Závěr práce tvoří primární výzkum, provedený na 127 respondentech, kteří jsou aktuálně členy Mensy ČR. Dotazníkové šetření zjišťovalo vnímání komunikace organizace samotnými členy, specifika využívání konkrétních komunikačních kanálů i to, jaká témata členy nejvíce zajímají. Na základě výzkumu vytváří autorka pro organizaci komunikační doporučení.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis entitled The Communication of Mensa ČR organization deals with the presentation and communication activities of non-profit organization Mensa Czech Republic, which brings together exceptionally intelligent individuals. The aim of the thesis is to introduce the organization Mensa ČR, it's mission and activities in the context of the issue of gifted children in the Czech Republic, and to describe and evaluate how effective is the application of communication strategies used by the organization. In the first part, the author provides background information about the issue of gifted children, deals with the definition of gifted children, the legislation of their education, the social problems associated with gifted individuals, and lists important organization for gifted children in the Czech Republic. The author then presents the Mensa ČR organization and its activities in detail, and determines its target groups. The second part is devoted to the analysis and evaluation of all relevant means of communication used by organizations to communicate to internal and external public. Therefore the thesis contains an analysis of on-line communications or content analysis of Mensa magazine for members. The last part consists of primary research conducted on 127 respondents who are currently...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNadané dětics_CZ
dc.subjectinterní komunikacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectMensacs_CZ
dc.subjectnezisková organizacecs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectGifted childrenen_US
dc.subjectinternal communicationen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectMensaen_US
dc.subjectnon-profit organizationen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.titleKomunikace společenské organizace Mensa ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138855
dc.title.translatedThe Communication of Mensa ČR Organizationen_US
dc.contributor.refereeObluk, Ondřej
dc.identifier.aleph001783742
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komunikace společenské organizace Mensa ČR se zabývá prezentací a komunikačními aktivitami neziskové organizace Mensa ČR, sdružující nadprůměrně inteligentní jedince. Cílem práce je představit organizaci Mensa ČR, její činnost a poslání v kontextu problematiky nadaných dětí v České republice, a zároveň popsat a zhodnotit efektivitu využívání konkrétních komunikačních prostředků organizace. V první části autorka uvádí čtenáře do problematiky, zabývá se definicí nadaných dětí, legislativou jejich vzdělávání, sociálními problémy s nimi spojenými, a vyjmenovává důležité organizace pro nadané děti v České republice. Dále blíže představuje organizaci Mensa ČR a její činnost, a určuje její cílové skupiny. Druhá část práce se věnuje analýze a zhodnocení všech důležitých komunikačních prostředků využívaných organizací ke komunikaci k interní i externí veřejnosti. Součástí práce je tak analýza on-line komunikace nebo obsahová analýza členského časopisu. Závěr práce tvoří primární výzkum, provedený na 127 respondentech, kteří jsou aktuálně členy Mensy ČR. Dotazníkové šetření zjišťovalo vnímání komunikace organizace samotnými členy, specifika využívání konkrétních komunikačních kanálů i to, jaká témata členy nejvíce zajímají. Na základě výzkumu vytváří autorka pro organizaci komunikační doporučení.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis entitled The Communication of Mensa ČR organization deals with the presentation and communication activities of non-profit organization Mensa Czech Republic, which brings together exceptionally intelligent individuals. The aim of the thesis is to introduce the organization Mensa ČR, it's mission and activities in the context of the issue of gifted children in the Czech Republic, and to describe and evaluate how effective is the application of communication strategies used by the organization. In the first part, the author provides background information about the issue of gifted children, deals with the definition of gifted children, the legislation of their education, the social problems associated with gifted individuals, and lists important organization for gifted children in the Czech Republic. The author then presents the Mensa ČR organization and its activities in detail, and determines its target groups. The second part is devoted to the analysis and evaluation of all relevant means of communication used by organizations to communicate to internal and external public. Therefore the thesis contains an analysis of on-line communications or content analysis of Mensa magazine for members. The last part consists of primary research conducted on 127 respondents who are currently...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017837420106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV