Show simple item record

Communication activities of the film festival Febiofest in 2012-2013
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorSvobodová, Anežka
dc.date.accessioned2017-05-27T07:49:36Z
dc.date.available2017-05-27T07:49:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68760
dc.description.abstractCílem práce je popis a zhodnocení komunikačních aktivit filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013. V práci jsou zahrnuty informace o pozadí celého festivalu, společnosti Febio i jejím ředitelovi, Feru Feničovi. V teoretické části práce je vymezen termín marketingové komunikace včetně marketingového mixu 4P. Následuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace v kultuře a speciálně u filmového festivalu. Další část práce se věnuje představení komunikačních aktivit festivalu a popsání jeho pozice na trhu. Tato část zahrnuje také pohled na značku Febiofest a její vnímání. Jsou zde také identifikování největší konkurenti festivalu. Praktickou část doplňuje zhodnocení komunikačních aktivit v letech 2012 a 2013, zejména festivalové znělky a plakátu. Práci uzavírají doporučení pro komunikaci festivalu do budoucna. Na základě zjištěných poznatků je zde navrženo pár nápadů, které by mohly zvýšit návštěvnost festivalu a vůbec povědomí o něm.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is description and evaluation of communication activities of film festival Febiofest in years 2012-2013. This thesis includes information on the background of the whole festival, the Febio company and its director, Fero Fenič. Theoretical part focuses on the term marketing communication and marketing mix 4P. This is followed by definition of marketing communication in culture field and especially in the connection with film festival. Next part is focused on introduction of festivals communication activities and its market position. This part also includes view of the brand and its perception. There are also identified main competitors of this festival. The practical part is completed with evaluation of communication activities in years 2012 and 2013, focusing on trailers and posters. Thesis is finished with a few recommendations for festival communication. The ideas are based on detected information and could lead to increase of attendance and awarness of festival.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFebiofestcs_CZ
dc.subjectmarketing filmového festivalucs_CZ
dc.subjectfilmový festivalcs_CZ
dc.subjectFebiocs_CZ
dc.subjectFebiofesten_US
dc.subjectmarketing of film festivalen_US
dc.subjectfilm festivalen_US
dc.subjectFebioen_US
dc.titleKomunikační aktivity filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138880
dc.title.translatedCommunication activities of the film festival Febiofest in 2012-2013en_US
dc.contributor.refereeOrban, Karol
dc.identifier.aleph001783738
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je popis a zhodnocení komunikačních aktivit filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013. V práci jsou zahrnuty informace o pozadí celého festivalu, společnosti Febio i jejím ředitelovi, Feru Feničovi. V teoretické části práce je vymezen termín marketingové komunikace včetně marketingového mixu 4P. Následuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace v kultuře a speciálně u filmového festivalu. Další část práce se věnuje představení komunikačních aktivit festivalu a popsání jeho pozice na trhu. Tato část zahrnuje také pohled na značku Febiofest a její vnímání. Jsou zde také identifikování největší konkurenti festivalu. Praktickou část doplňuje zhodnocení komunikačních aktivit v letech 2012 a 2013, zejména festivalové znělky a plakátu. Práci uzavírají doporučení pro komunikaci festivalu do budoucna. Na základě zjištěných poznatků je zde navrženo pár nápadů, které by mohly zvýšit návštěvnost festivalu a vůbec povědomí o něm.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is description and evaluation of communication activities of film festival Febiofest in years 2012-2013. This thesis includes information on the background of the whole festival, the Febio company and its director, Fero Fenič. Theoretical part focuses on the term marketing communication and marketing mix 4P. This is followed by definition of marketing communication in culture field and especially in the connection with film festival. Next part is focused on introduction of festivals communication activities and its market position. This part also includes view of the brand and its perception. There are also identified main competitors of this festival. The practical part is completed with evaluation of communication activities in years 2012 and 2013, focusing on trailers and posters. Thesis is finished with a few recommendations for festival communication. The ideas are based on detected information and could lead to increase of attendance and awarness of festival.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV