Zobrazit minimální záznam

Evaluation of strategic planning by addressing public in forum planning
dc.contributor.advisorMička, Pavel
dc.creatorHroneš, Michal
dc.date.accessioned2020-08-27T15:21:22Z
dc.date.available2020-08-27T15:21:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68686
dc.description.abstractPráce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení občanů do tvorby veřejných politik a zasazuje téma participace do konceptu governance. Na základě mediální analýzy dat z let 1996 až 2014 a pěti hlavních kritérií, ze kterých vychází pro další interpretaci dat v souvislosti s rozvojovými plány měst a obcí, identifikuje hlavní trendy v komunikaci tématu v médiích. Hlavní otázkou pro tuto práci je: Jaké jsou dosavadní zkušenosti s komunikací rozvojových dokumentů obcí a měst v České republice v médiích? Tato otázka evokuje další podotázky, které v rámci mediální analýzy bude nutné zodpovědět. Jak se nazývají rozvojové plány v médiích? Jak jsou vysvětlovány veřejnosti? Jaké další techniky vysvětlení komplexního procesu plánování můžeme zapojit? Autor se věnuje posledním publikacím Světové banky, která v tomto smyslu vydává nejrůznější materiály a sdílí zkušenosti s participací z celého světa. Tyto metody autor předkládá k dalšímu výzkumu v oblasti participačních metod.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance of the level of information awareness as a prerequisite for citizens' participation in formulating public policies and places the issue of participation in the concept of governance. On the basis of media analysis the data from 1996 to 2014 and five main criteria, from which relies for further data interpretation in connection with the strategic plans of cities and municipalities, author identifies major trends in communicating the topic in the media. The main question for this thesis is: What is the experience with communication of strategic plans of municipalities and cities of the Czech Republic in the media? This question evokes another sub- questions, which in the context of media analysis will need to be answered. How are the strategic plans called in the media? How are they explained to the public? What other techniques of explanation of complex planning process can we engage? The author focuses on recent publications by the World Bank and shares experience with participation from around the World. These methods author presents to further research in the field of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectUrbanismen_US
dc.subjectgovernanceen_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectparticipationen_US
dc.subjectcivic engagementen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectUrbanismuscs_CZ
dc.subjectvládnutícs_CZ
dc.subjectstrategické plánovánícs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectparticipacecs_CZ
dc.subjectobčanská angažovanostcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.titleVyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování městcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-22
dc.description.departmentKatedra veřejné a sociální politikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Public and Social Policyen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151781
dc.title.translatedEvaluation of strategic planning by addressing public in forum planningen_US
dc.contributor.refereeChalupová, Petra
dc.identifier.aleph002011137
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVeřejná a sociální politikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePublic and Social Policyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra veřejné a sociální politikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Public and Social Policyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csVeřejná a sociální politikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPublic and Social Policyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení občanů do tvorby veřejných politik a zasazuje téma participace do konceptu governance. Na základě mediální analýzy dat z let 1996 až 2014 a pěti hlavních kritérií, ze kterých vychází pro další interpretaci dat v souvislosti s rozvojovými plány měst a obcí, identifikuje hlavní trendy v komunikaci tématu v médiích. Hlavní otázkou pro tuto práci je: Jaké jsou dosavadní zkušenosti s komunikací rozvojových dokumentů obcí a měst v České republice v médiích? Tato otázka evokuje další podotázky, které v rámci mediální analýzy bude nutné zodpovědět. Jak se nazývají rozvojové plány v médiích? Jak jsou vysvětlovány veřejnosti? Jaké další techniky vysvětlení komplexního procesu plánování můžeme zapojit? Autor se věnuje posledním publikacím Světové banky, která v tomto smyslu vydává nejrůznější materiály a sdílí zkušenosti s participací z celého světa. Tyto metody autor předkládá k dalšímu výzkumu v oblasti participačních metod.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance of the level of information awareness as a prerequisite for citizens' participation in formulating public policies and places the issue of participation in the concept of governance. On the basis of media analysis the data from 1996 to 2014 and five main criteria, from which relies for further data interpretation in connection with the strategic plans of cities and municipalities, author identifies major trends in communicating the topic in the media. The main question for this thesis is: What is the experience with communication of strategic plans of municipalities and cities of the Czech Republic in the media? This question evokes another sub- questions, which in the context of media analysis will need to be answered. How are the strategic plans called in the media? How are they explained to the public? What other techniques of explanation of complex planning process can we engage? The author focuses on recent publications by the World Bank and shares experience with participation from around the World. These methods author presents to further research in the field of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra veřejné a sociální politikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020111370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV