Show simple item record

Crowdfunding in the Czech republic and its utilizationin the transforming music industry
dc.contributor.advisorŠvelch, Jaroslav
dc.creatorKounovský, Josef
dc.date.accessioned2017-05-27T07:09:16Z
dc.date.available2017-05-27T07:09:16Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68571
dc.description.abstractBibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se věnuje problematice crowdfundingu v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Zaměřuje se na specifika problematiky českého prostředí v rámci tohoto fenoménu a motivaci hudebních tvůrců k využití u nás zatím nepříliš známého způsobu financování projektů. Zároveň crowdfunding usazuje do kontextu aktuálního fungování hudební kultury a mapuje principy jeho využití v zahraničí. Práce stručně nastiňuje změny v hudebním průmyslu, ke kterým dochází s rozvojem nových médií. Výzkumná část práce přináší kvalitativní analýzu pěti crowdfundingových kampaní, které proběhly od podzimu 2013 do současnosti, založenou na hloubkových rozhovorech s jednotlivými zadavateli projektů. Analýza ukazuje, že je český crowdfunding ještě v počátcích a nelze ho zatím vnímat jako plnohodnotnou lokální verzi crowdfundingu, který funguje v zahraničí. Zásadní rozdíly se týkají složení skupiny lidí, která se podílí na financování projektů, způsobu komunikace...cs_CZ
dc.description.abstractBibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Abstract This thesis addresses the issue of crowdfunding in the Czech Republic and its utilization in the changing music industry. It focuses on the specifics that the local version of crowdfunding brings with itself and the motivation of musicians to use this not very familiar method of financing. At the same time, the thesis also puts crowdfunding in the context of today's music culture and points out the mechanics behind crowdfunding that make it successful abroad. The thesis briefly outlines the changes in the music industry, which occur with the development of new media. The research part of the thesis provides a qualitative analysis of five crowdfunding campaigns that took place since autumn 2013 to the present day. The analysis is based on in-depth interviews with project creators. The analysis shows that the Czech crowdfunding is still in its infancy and can not yet be seen as a full-fledged local version of crowdfunding as we know from abroad. The major differences can...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectcrowdfundingcs_CZ
dc.subjecthudební průmyslcs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjecthithit.czcs_CZ
dc.subjectzapojení konzumentůcs_CZ
dc.subjectkolaboracecs_CZ
dc.subjectcrowdfundingen_US
dc.subjectmusic industryen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjecthithit.czen_US
dc.subjectconsumer engagementen_US
dc.subjectcollaborationen_US
dc.titleCrowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId139239
dc.title.translatedCrowdfunding in the Czech republic and its utilizationin the transforming music industryen_US
dc.contributor.refereeVochocová, Lenka
dc.identifier.aleph001785939
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se věnuje problematice crowdfundingu v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Zaměřuje se na specifika problematiky českého prostředí v rámci tohoto fenoménu a motivaci hudebních tvůrců k využití u nás zatím nepříliš známého způsobu financování projektů. Zároveň crowdfunding usazuje do kontextu aktuálního fungování hudební kultury a mapuje principy jeho využití v zahraničí. Práce stručně nastiňuje změny v hudebním průmyslu, ke kterým dochází s rozvojem nových médií. Výzkumná část práce přináší kvalitativní analýzu pěti crowdfundingových kampaní, které proběhly od podzimu 2013 do současnosti, založenou na hloubkových rozhovorech s jednotlivými zadavateli projektů. Analýza ukazuje, že je český crowdfunding ještě v počátcích a nelze ho zatím vnímat jako plnohodnotnou lokální verzi crowdfundingu, který funguje v zahraničí. Zásadní rozdíly se týkají složení skupiny lidí, která se podílí na financování projektů, způsobu komunikace...cs_CZ
uk.abstract.enBibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Abstract This thesis addresses the issue of crowdfunding in the Czech Republic and its utilization in the changing music industry. It focuses on the specifics that the local version of crowdfunding brings with itself and the motivation of musicians to use this not very familiar method of financing. At the same time, the thesis also puts crowdfunding in the context of today's music culture and points out the mechanics behind crowdfunding that make it successful abroad. The thesis briefly outlines the changes in the music industry, which occur with the development of new media. The research part of the thesis provides a qualitative analysis of five crowdfunding campaigns that took place since autumn 2013 to the present day. The analysis is based on in-depth interviews with project creators. The analysis shows that the Czech crowdfunding is still in its infancy and can not yet be seen as a full-fledged local version of crowdfunding as we know from abroad. The major differences can...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV