Show simple item record

How to keep and develop the children's inner motivation at the beginning of the school attendance
dc.contributor.advisorKrčmářová, Tereza
dc.creatorVaculíková, Vaishali
dc.date.accessioned2017-05-27T06:19:23Z
dc.date.available2017-05-27T06:19:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68337
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na téma udržování a rozvíjení vnitřní motivace žáků k učení v první třídě waldorfské základní školy, kde autorka působí jako třídní učitelka. Teoretická část obsahuje charakteristiku pojmu vnitřní motivace, její druhy a popisuje, jaké metody slouží k jejímu udržení. Dále popisuje specifika pojetí výuky ve waldorfské škole. V praktické části používá diplomantka metodu akční učitelský výzkum ke sledování čtyř vybraných žáků z její třídy. V průběhu jednoho školního roku průběžně stanovuje co nejvýhodnější strategie výuky tak, aby byla podpořena jejich vnitřní motivace k učení. Výsledky výzkumu prokazují, že pokud jsou žáci vnitřně motivováni, jsou aktivní a lépe spolupracují.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on keeping and developing the inner motivation for learning in the first class of the primary waldorf school, where the author works as a class teacher. The theoretical part of the thesis contains the characterization of the term inner motivation, its sorts and describes which methods are helping to its keeping. Further there is a description of specific ways of teaching at waldorf school. For the practical part of the thesis author of this dissertation uses method action teacher's research. She observes four selected pupils from her class. During one school year she determines the most suitable strategies of teaching lessons so the inner motivation for learning is supported. Results of research confirm when pupils are motivated, they are active and they cooperate more.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvnitřní motivacecs_CZ
dc.subject1. třída ZŠcs_CZ
dc.subjectakční učitelský výzkumcs_CZ
dc.subjectwaldorfská pedagogikacs_CZ
dc.subjectindividuální přístupcs_CZ
dc.subjectinner motivationen_US
dc.subjectfirst class of primary schoolen_US
dc.subjectaction researchen_US
dc.subjectwaldorf pedagogyen_US
dc.subjectindividual approachen_US
dc.titleJak udržet a rozvíjet vnitřní motivaci dětí na počátku školní docházkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId145496
dc.title.translatedHow to keep and develop the children's inner motivation at the beginning of the school attendanceen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph002001560
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zaměřuje na téma udržování a rozvíjení vnitřní motivace žáků k učení v první třídě waldorfské základní školy, kde autorka působí jako třídní učitelka. Teoretická část obsahuje charakteristiku pojmu vnitřní motivace, její druhy a popisuje, jaké metody slouží k jejímu udržení. Dále popisuje specifika pojetí výuky ve waldorfské škole. V praktické části používá diplomantka metodu akční učitelský výzkum ke sledování čtyř vybraných žáků z její třídy. V průběhu jednoho školního roku průběžně stanovuje co nejvýhodnější strategie výuky tak, aby byla podpořena jejich vnitřní motivace k učení. Výsledky výzkumu prokazují, že pokud jsou žáci vnitřně motivováni, jsou aktivní a lépe spolupracují.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on keeping and developing the inner motivation for learning in the first class of the primary waldorf school, where the author works as a class teacher. The theoretical part of the thesis contains the characterization of the term inner motivation, its sorts and describes which methods are helping to its keeping. Further there is a description of specific ways of teaching at waldorf school. For the practical part of the thesis author of this dissertation uses method action teacher's research. She observes four selected pupils from her class. During one school year she determines the most suitable strategies of teaching lessons so the inner motivation for learning is supported. Results of research confirm when pupils are motivated, they are active and they cooperate more.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV