Zobrazit minimální záznam

The role of managers in the system of internal communication in company
dc.contributor.advisorHáša, Stanislav
dc.creatorPurnochová, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-27T05:57:06Z
dc.date.available2017-05-27T05:57:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68229
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou komunikace v kontextu fungování pracovní organizace. Vysvětluje rozdělení komunikace na externí a interní. Pozornost je více zaměřena na interní komunikaci, její formy a prostředky. Dále jsou identifikovány funkce a role liniového vedoucího pracovníka v hierarchii organizace a také specifika jeho působení v oblasti interní komunikace. Současně zdůrazňuje úlohu liniového vedoucího pracovníka při využívání prostředků ústní formální komunikace v organizaci, kterými jsou porada oddělení, celofiremní konference a telekonference. Empirické šetření této práce se zaměřuje na úlohu liniového vedoucího pracovníka při poradách, celofiremní konferenci a telekonferenci v konkrétní obchodní společnosti. Polostrukturované rozhovory s liniovými vedoucími pracovníky a dotazníkové šetření s podřízenými pracovníky poskytují náhled a hodnocení úlohy liniového vedoucího pracovníka při zmíněných formálních setkáních v této společnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the issues of communication in the context of organization functioning. It explains the distinction between external and internal communication. The focus is on the internal communication, its types and means. Further we identify the competencies and roles of the line manager in the hierarchy of an organization and also the specific features of his performance in the area of internal communication. At the same time, we stress the role of the line manager in using the means of formal oral communication, such as a department meeting, a company-wide conference and a teleconference. The empirical analysis of the thesis focuses on the role of line managers at meetings, company-wide conferences and teleconferences in a particular company. Semi- structured interviews with line managers and enquiry questionnaires among subordinate employees offer an insight and assessment of the role of the line manager at the above mentioned formal meetings in this company.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectinterní komunikacecs_CZ
dc.subjectústní formální komunikacecs_CZ
dc.subjectrole vedoucího pracovníkacs_CZ
dc.subjectfunkce vedoucího pracovníkacs_CZ
dc.subjectliniový vedoucí pracovníkcs_CZ
dc.subjectporadacs_CZ
dc.subjectcelofiremní konferencecs_CZ
dc.subjecttelekonferencecs_CZ
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectformal oral communicationen_US
dc.subjectmanager's roleen_US
dc.subjectmanager's functionen_US
dc.subjectline manageren_US
dc.subjectmeetingen_US
dc.subjectcompany-wide conferenceen_US
dc.subjectteleconferenceen_US
dc.titleÚloha liniových vedoucích pracovníků v systému interní komunikace v organizacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId92914
dc.title.translatedThe role of managers in the system of internal communication in companyen_US
dc.contributor.refereeReichel, Jiří
dc.identifier.aleph001785732
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou komunikace v kontextu fungování pracovní organizace. Vysvětluje rozdělení komunikace na externí a interní. Pozornost je více zaměřena na interní komunikaci, její formy a prostředky. Dále jsou identifikovány funkce a role liniového vedoucího pracovníka v hierarchii organizace a také specifika jeho působení v oblasti interní komunikace. Současně zdůrazňuje úlohu liniového vedoucího pracovníka při využívání prostředků ústní formální komunikace v organizaci, kterými jsou porada oddělení, celofiremní konference a telekonference. Empirické šetření této práce se zaměřuje na úlohu liniového vedoucího pracovníka při poradách, celofiremní konferenci a telekonferenci v konkrétní obchodní společnosti. Polostrukturované rozhovory s liniovými vedoucími pracovníky a dotazníkové šetření s podřízenými pracovníky poskytují náhled a hodnocení úlohy liniového vedoucího pracovníka při zmíněných formálních setkáních v této společnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the issues of communication in the context of organization functioning. It explains the distinction between external and internal communication. The focus is on the internal communication, its types and means. Further we identify the competencies and roles of the line manager in the hierarchy of an organization and also the specific features of his performance in the area of internal communication. At the same time, we stress the role of the line manager in using the means of formal oral communication, such as a department meeting, a company-wide conference and a teleconference. The empirical analysis of the thesis focuses on the role of line managers at meetings, company-wide conferences and teleconferences in a particular company. Semi- structured interviews with line managers and enquiry questionnaires among subordinate employees offer an insight and assessment of the role of the line manager at the above mentioned formal meetings in this company.en_US
uk.file-availabilityP
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990017857320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV