Zobrazit minimální záznam

Current issues of personnel training in the helping professions
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorPlassová, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-27T05:53:50Z
dc.date.available2017-05-27T05:53:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68213
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích. Hlavním cílem diplomové práce je podat zprávu o současném stavu a tendencích dalšího směřování vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích. Teoretická část se věnuje vymezení složek podílejících se na procesu vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích, možnými postoji organizací ke vzdělávání svých zaměstnanců, supervizi, jako jedné z forem dalšího vzdělávání, legislativě související s tématem vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích a realizovaným projektům na podporu vzdělávání těchto pracovníků. Empirická část je věnována analýze dokumentů, na základě které je zjišťováno, zda v souvislosti se zaváděním Standardů kvality sociálních služeb a novelou zákona o sociálních službách došlo v rámci sledovaného období ke změnám v oblasti vzdělávání pracovníků v sociálních službách na území Královéhradeckého kraje. Dále empirická část zahrnuje vyhodnocení kvantitativního výzkumu. Jedná se o výzkumnou sondu s využitím metody škálovacího dotazníku. Dotazník byl distribuován účastníkům kurzů dalšího vzdělávání k zhodnocení souvislosti mezi jejich vzdělávacími potřebami, tematickým zaměřením kurzů a způsobem realizace kurzů dalšího vzdělávání. Klíčová slova Pracovník v sociálních službách, sociální pracovník, další...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with personnel training in the helping professions. The main objective of this thesis is to report on the current state and trends of the future orientation of personnel education in the helping professions. The theoretical part deals with the definition of the components involved in the process of personnel training in the helping professions, possible attitudes of organizations to education of their employees, supervision, as a form of further education, legislation related to the topic of workers' education in the helping professions and implemented projects supporting the education of these workers. The empirical part is devoted to the analysis of documents, which tries to determine whether there have been changes in personnel training in the helping professions in the monitored period in Hradec Králové Region in connection with the implementation of quality standards of social services and the amendment of the Act on Social Services. The empirical part also includes a quantitative analysis. It is a research probe using the method of scaling questionnaire. The questionnaire was distributed to participants of training courses. The questionnaire evaluates the connection between educational needs, the topic of the courses and the way of implementation of training courses....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPracovník v sociálních službáchcs_CZ
dc.subjectsociální pracovníkcs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectceloživotní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkvalifikační vzdělávánícs_CZ
dc.subjectsebevzdělávánícs_CZ
dc.subjectpomáhající profesecs_CZ
dc.subjectstandardy kvality sociálních služebcs_CZ
dc.subjectsupervizecs_CZ
dc.subjectSocial services workeren_US
dc.subjectsocial workeren_US
dc.subjectfurther educationen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectqualifying educationen_US
dc.subjectself-cultureen_US
dc.subjecthelping professionsen_US
dc.subjectquality standards of social servicesen_US
dc.subjectsupervisionen_US
dc.titleAktuální otázky vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-23
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId122681
dc.title.translatedCurrent issues of personnel training in the helping professionsen_US
dc.contributor.refereeVincejová, Eva
dc.identifier.aleph001785727
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá tématem vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích. Hlavním cílem diplomové práce je podat zprávu o současném stavu a tendencích dalšího směřování vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích. Teoretická část se věnuje vymezení složek podílejících se na procesu vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích, možnými postoji organizací ke vzdělávání svých zaměstnanců, supervizi, jako jedné z forem dalšího vzdělávání, legislativě související s tématem vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích a realizovaným projektům na podporu vzdělávání těchto pracovníků. Empirická část je věnována analýze dokumentů, na základě které je zjišťováno, zda v souvislosti se zaváděním Standardů kvality sociálních služeb a novelou zákona o sociálních službách došlo v rámci sledovaného období ke změnám v oblasti vzdělávání pracovníků v sociálních službách na území Královéhradeckého kraje. Dále empirická část zahrnuje vyhodnocení kvantitativního výzkumu. Jedná se o výzkumnou sondu s využitím metody škálovacího dotazníku. Dotazník byl distribuován účastníkům kurzů dalšího vzdělávání k zhodnocení souvislosti mezi jejich vzdělávacími potřebami, tematickým zaměřením kurzů a způsobem realizace kurzů dalšího vzdělávání. Klíčová slova Pracovník v sociálních službách, sociální pracovník, další...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with personnel training in the helping professions. The main objective of this thesis is to report on the current state and trends of the future orientation of personnel education in the helping professions. The theoretical part deals with the definition of the components involved in the process of personnel training in the helping professions, possible attitudes of organizations to education of their employees, supervision, as a form of further education, legislation related to the topic of workers' education in the helping professions and implemented projects supporting the education of these workers. The empirical part is devoted to the analysis of documents, which tries to determine whether there have been changes in personnel training in the helping professions in the monitored period in Hradec Králové Region in connection with the implementation of quality standards of social services and the amendment of the Act on Social Services. The empirical part also includes a quantitative analysis. It is a research probe using the method of scaling questionnaire. The questionnaire was distributed to participants of training courses. The questionnaire evaluates the connection between educational needs, the topic of the courses and the way of implementation of training courses....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017857270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV