Show simple item record

Barriers to effective coaching in organization
dc.contributor.advisorDvořáková, Miroslava
dc.creatorFraňková, Anna
dc.date.accessioned2017-05-27T05:34:07Z
dc.date.available2017-05-27T05:34:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68116
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá tématem koučování v organizacích, respektive tématem bariér, které do koučování v organizacích vstupují a brání tak jeho úspěšnosti. Nejprve je pozornost věnována definici koučování, jeho základním principům, formám a specifikům vůči ostatním rozvojovým metodám. Dále je popsáno využití koučování v organizacích, důvody k jeho implementaci, jeho přínosy a zejména bariéry, které se v této souvislosti mohou objevit. e t vychází z odborné literatury a z dat kvalitativního výzkumného šetření. ájem je soustředěn na pohled zainteresovaných stran, které se koučovacího procesu účastní - garantů koučování, koučů a koučovaných a na to, jak tito aktéři vnímají možné bariéry koučování, a to nejen v průběhu koučovacího procesu, ale i před jeho zahájením a po jeho skončení. Klíčová slova: koučování, bariéry úspěšnosti, rozvoj zaměstnanců, koučovací proces, kouč, koučovanýcs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the topic of coaching in organizations, respectively the topic of barriers to coaching in organizations that prevent its effectiveness. Firstly, the attention is paid to the definition of coaching, its basic principles, forms and specifics to other developmental methods. Further described is the use of coaching in organizations, the reasons for its implementation, its benefits and most of all the barriers that may occur. Text is based on the specialized literature and the data from qualitative research. The focus is on the perspectives of the parties that participate in the coaching process - guarantors of coaching, coaches and coachees and how these actors perceive the potential barriers to coaching, not only during the coaching process, but even before its initiation and after its completion. Keywords: coaching, barriers to effectiveness, employee`s development, coaching process, coach, coacheeen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectkoučovánícs_CZ
dc.subjectbariéry úspěšnostics_CZ
dc.subjectrozvoj zaměstnancůcs_CZ
dc.subjectkoučovací procescs_CZ
dc.subjectkoučcs_CZ
dc.subjectkoučovanýcs_CZ
dc.subjectcoachingen_US
dc.subjectbarriers to effectivenessen_US
dc.subjectemployee`s developmenten_US
dc.subjectcoaching processen_US
dc.subjectcoachen_US
dc.subjectcoacheeen_US
dc.titleBariéry úspěšného koučování v organizacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-02-05
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId152407
dc.title.translatedBarriers to effective coaching in organizationen_US
dc.contributor.refereeGruber, Jan
dc.identifier.aleph001936659
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředložená diplomová práce se zabývá tématem koučování v organizacích, respektive tématem bariér, které do koučování v organizacích vstupují a brání tak jeho úspěšnosti. Nejprve je pozornost věnována definici koučování, jeho základním principům, formám a specifikům vůči ostatním rozvojovým metodám. Dále je popsáno využití koučování v organizacích, důvody k jeho implementaci, jeho přínosy a zejména bariéry, které se v této souvislosti mohou objevit. e t vychází z odborné literatury a z dat kvalitativního výzkumného šetření. ájem je soustředěn na pohled zainteresovaných stran, které se koučovacího procesu účastní - garantů koučování, koučů a koučovaných a na to, jak tito aktéři vnímají možné bariéry koučování, a to nejen v průběhu koučovacího procesu, ale i před jeho zahájením a po jeho skončení. Klíčová slova: koučování, bariéry úspěšnosti, rozvoj zaměstnanců, koučovací proces, kouč, koučovanýcs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with the topic of coaching in organizations, respectively the topic of barriers to coaching in organizations that prevent its effectiveness. Firstly, the attention is paid to the definition of coaching, its basic principles, forms and specifics to other developmental methods. Further described is the use of coaching in organizations, the reasons for its implementation, its benefits and most of all the barriers that may occur. Text is based on the specialized literature and the data from qualitative research. The focus is on the perspectives of the parties that participate in the coaching process - guarantors of coaching, coaches and coachees and how these actors perceive the potential barriers to coaching, not only during the coaching process, but even before its initiation and after its completion. Keywords: coaching, barriers to effectiveness, employee`s development, coaching process, coach, coacheeen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV